دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر مدیریت و برنامه ریزی نیازمندیهای مواد (MRP) در بهبود بهره وری تولید ارسال شده در 3 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع گرایش:بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گروه مدیریت بازرگانی عنوان: بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند (مطالعهی موردی: مشتریان شعب بانک پارسیان استان تهران) پایان نامه ارائه شده به مدیریت تحصیلات تکمیلی به عنوان بخشی از فعالیت های تحصیلی لازم برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی استاد راهنما: استاد مشاور: نگارش: شهریورماه 1394 تکه هایی از متن به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبچکیده دفصل اول: کلیات تحقیق 11ـ1ـ مقدمه. 21ـ2ـ بیان مسأله. 31ـ3ـ ضرورت و اهمیت تحقیق 51ـ4ـ اهداف تحقیق 71ـ5ـ مدل مفهومی 71ـ5ـ1ـ مدل ارزش ویژهی برند آکر (1991) 71ـ5ـ2ـ مدل رضایت مشتری 81ـ5ـ3ـ مدل تصویر ذهنی از برند. 81ـ5ـ4ـ مدل وفاداری مشتریان. 91ـ5ـ5ـ مدل اعتماد مشتریان. 91ـ6ـ مدل عملیاتی 101ـ7ـ فرضیات تحقیق 101ـ8ـ متغیرهای تحقیق 111ـ9ـ قلمرو تحقیق 111ـ10ـ تعاریف واژهها و اصطلاحات تخصصی 11فصل دوم: ادبیات و پیشینهی تحقیق 132ـ1ـ مقدمه. 142ـ2ـ وفاداری مشتری 142ـ2ـ1ـ وفاداری نگرشی در مقابل وفاداری رفتاری 202ـ2ـ2ـ برند و وفاداری به برند. 212ـ2ـ2ـ1ـ برند. 212ـ2ـ2ـ2ـ تعابیر مختلف برند. 282ـ2ـ2ـ3ـ ویژگیهای برند (مارک تجاری) 292ـ2ـ2ـ4ـ وفاداری به برند. 342ـ3ـ اعتماد به برند. 372ـ3ـ1ـ مدل اعتماد مشتریان. 382ـ4ـ ارزش ویژه برند. 382ـ5ـ تصویر ذهنی برند 472ـ5ـ1ـ مدل تصویر ذهنی از برند. 492ـ6ـ رضایت مشتری 502ـ6ـ1ـ رابطه بین رضایت و وفاداری مشتری 522ـ6ـ2ـ عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری 562ـ6ـ3ـ مدل رضایت مشتری 602ـ7ـ رابطه بین متغیرها و وفاداری به برند. 612ـ7ـ1ـ رابطه بین رضایت از برند و وفاداری به برند. 612ـ7ـ2ـ رابطه بین تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند: 612ـ7ـ3ـ رابطه بین اعتماد به برند و وفاداری به برند. 622ـ7ـ4ـ رابطه بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند. 632ـ8ـ پیشینهی تحقیق 652ـ8ـ1ـ تحقیقات داخلی 652ـ8ـ2ـ تحقیقات خارجی 702ـ9ـ معرفی بانک پارسیان. 762ـ10ـ جمع بندی 79فصل سوم: روش تحقیق 803ـ1ـ مقدمه. 813ـ2ـ روش تحقیق 813ـ3ـ جامعه و نمونهی آماری 833ـ4ـ روش و ابزار گردآوری دادهها 843ـ5ـ تعیین پایایی و روایی پرسشنامه. 853ـ5ـ1ـ تعیین پایایی 863ـ5ـ2ـ تعیین روایی 873ـ6ـ روشهای تجزیه و تحلیل 88فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها 894ـ1ـ مقدمه. 904ـ2ـ تجزیه و تحلیل اطلاعات با بهره گرفتن از آمار توصیفی 914ـ2ـ1ـ توصیف اطلاعات مشخصات فردی پاسخگویان. 914ـ2ـ2ـ توصیف اطلاعات مربوط به متغیرهای فرضیات تحقیق 954ـ3ـ تجزیه و تحلیل دادهها با بهره گرفتن از آمار استنباطی 1004ـ3ـ1ـ آزمون نرمال بودن. 1004ـ3ـ2ـ آزمون فرضیه های پژوهش. 1014ـ5ـ اولویتبندی ابعاد متغیرهای تحقیق 119فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات 1215ـ1ـ مقدمه. 1225ـ2ـ بیان خلاصهای از اطلاعات زمینهای 1235ـ3ـ بحث در نتایج آمار توصیفی تحقیق 1245ـ4ـ بحث بر یافتهها 1245ـ5ـ پیشنهادات پژوهش. 1295ـ5ـ1ـ پیشنهادات بر اساس فرضیههای تحقیق 1295ـ5ـ2ـپیشنهاداتی برای محققین آتی 1315ـ6ـ محدودیتها 132منابع. 133پیوست 142فهرست جداولجدول2ـ1: تعاریف مختلف برند (منبع: ساختهی محقق) 28جدول2ـ2: ابعاد ارزش ویژه برند از دیدگاه صاحب نظران مختلف (منبع: ساختهی محقق) 35جدول3ـ1: سوالات پرسشنامه به تفکیک ابعاد. 85جدول3ـ2: سوالات پرسشنامه به تفکیک ابعاد. 87جدول4ـ1: آمار توصیفی سن پاسخدهندگان. 91جدول 4ـ2: جنسیت پاسخدهندگان. 92جدول 4ـ3: وضعیت تأهل پاسخدهندگان. 93جدول4ـ4: توزیع فراوانی تحصیلات پاسخدهندگان. 94جدول4ـ5: توزیع فراوانی رضایت مشتریان. 95جدول4ـ6: توزیع فراوانی تصویر ذهنی برند. 96جدول4ـ7: جدول فراوانی متغیر اعتماد به برند. 97جدول4ـ8: جدول فراوانی ارزش ویژهی برند. 98جدول4ـ9: جدول فراوانی وفاداری 99جدول4ـ10: آزمون نرمال بودن. 100جدول4ـ11: نتیجه آزمون دوربین واتسون. 102جدول4ـ12: مقادیر پیشفرض رگرسیون. 102جدول4ـ13: خلاصه مدل رگرسیونی ارزش ویژه برند و تصویر ذهنی برند. 104جدول4ـ14: آنالیز واریانس مدل رگرسیونی متغیرهای ارزش ویژهی برند و تصویر ذهنی برند. 105جدول4ـ15: ضرایب مدل رگرسیونی متغیرهای ارزش ویژهی برند و تصویر ذهنی برند. 105جدول4ـ16: خلاصه مدل متغیرهای ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان. 106جدول4ـ17: آنالیز واریانس مدل رگرسیونی متغیرهای ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان. 107جدول4ـ18: ضرایب مدل رگرسیونی متغیرهای ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان. 107جدول4ـ19: خلاصه مدل رگرسیونی متغیرهای ارزش ویژه برند و اعتماد به برند. 109جدول4ـ20: آنالیز واریانس مدل رگرسیونی متغیرهای ارزش ویژه برند و اعتماد به برند. 110جدول4ـ21: ضرایب مدل رگرسیونی متغیرهای ارزش ویژه برند و اعتماد به برند. 110جدول4ـ22: خلاصه مدل رگرسیونی متغیرهای رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان. 111جدول4ـ23: آنالیز واریانس مدل رگرسیونی متغیرهای رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان. 112جدول4ـ24: ضرایب مدل رگرسیونی متغیرهای رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان. 112جدول4ـ25: خلاصه مدل رگرسیونی متغیرهای اعتماد به برند و وفاداری مشتریان. 113جدول4ـ26: آنالیز واریانس مدل رگرسیونی متغیرهای اعتماد به برند و وفاداری مشتریان. 114جدول4ـ27: ضرایب مدل رگرسیونی متغیرهای اعتماد به برند و وفاداری مشتریان. 114جدول4ـ28: خلاصه مدل رگرسیونی متغیرهای تصویر ذهنی برند و وفاداری مشتریان. 115جدول4ـ29: آنالیز واریانس مدل رگرسیونی متغیرهای تصویر ذهنی برند و وفاداری مشتریان. 115جدول4ـ30: ضرایب مدل رگرسیونی متغیرهای تصویر ذهنی برند و وفاداری مشتریان. 116جدول4ـ31: خلاصه مدل رگرسیونی متغیرهای تصویر ذهنی برند و رضایت مشتریان. 117جدول4ـ32: آنالیز واریانس مدل رگرسیونی متغیرهای تصویر ذهنی برند و رضایت مشتریان. 118 ادامه مطلب