دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره آب و فاضلاب استان ارسال شده در 2 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A ) رشته مدیریت بازرگانی عنوان بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره آب و فاضلاب استان استاد راهنما جناب آقای دکتر یداله رجائی استاد مشاور فرید عسگری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده سازمان سالم جایی است که افراد با علاقه به محل کارشان می آیند و به کارکردن دراین محل افتخار می کنند. درحقیقت سلامتی سازمان از لحاظ فیزیکی، روانی، امنیت، تعلق، شایسته سالاری و ارزش گذاری به دانایی، تخصص، وشخصیت ذی نفعان، و رشد دادن به قابلیت های آنها و انجام، رفتار هر سیستمی تاثیر بسزایی دارد.اعتماد در برگیرنده مفاهیم مهمی برای مطالعه است، و کلید اصلی برای توسعه روابط بین فردی به شمار می رود. سطح پایین اعتماد باعث می گردد که کارکنان جریان اطلاعات را در سازمان منحرف کنند و سوء ظن و بدگمانی در بین کارکنان رواج پیدا کند و ارتباطات باز و صادقانه در سازمان از بین برود و تصمیمات سازمان از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند. در این تحقیق به بررسی این پرداختیم که آیا بین سلامت سازمانی و اعتماد درسازمان آب و فاضلاب استان البرز رابطه معنی داری وجود دارد. پس جمع آوری پرسشنامه از 151 نفر جامعه آماری و تجزیه و تحلیل داد ها باکمک نرم افزار SPSS 17 و روش ضریب همبستگی پیرسون فرضیه اصلی و کلیه فرضیه های فرعی تائید شد یعنی بین یکپارچگی سازمانی ،نفوذ مدیریت ،ملاحظه گری ،ساخت دهی ،پشتیبانی منابع ،روحیه ،تاکید علمی و در نهایت سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. کلمات کلیدی:اعتماد سازمانی ،سلات سازمانی ، یکپارچگی سازمانی ،نفوذ مدیریت ،ملاحظه گری ،ساخت دهی ،پشتیبانی منابع ،روحیه ،تاکید علمی فهرست فصل اول. 12 1-1مقدمه. 12 1-2بیان مسأله اساسی 13 1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 14 1-4 اهداف تحقیق 15 1-5 سؤالات تحقیق: 16 1-6 فرضیههای تحقیق: 16 1-7 نقشه عملی تحقیق 17 جدول 1-1نقشه عملی تحقیق حاضر. 18 1-8 قلمرو تحقیق 19 1-9 تعریف واژهها و اصطلاحات 19 1-10 مدل تحقیق 20 فصل دوم. 22 گفتار اول سلامت سازمانی 22 2-1 مقدمه. 22 2-2تعاریف و مفاهیم. 23 2-3 ضعف های سلامت سازمانی 25 2-4 ویژگیهای سازمان سالم. 26 2-5 سلامت سازمانی و اثربخشی 29 2-6 مشخصه های فضاهای کاری سالم. 30 2-7 عوامل مؤثر بر سلامت نظام اداری 34 2-8 اثرات نبود سلامت سازمانی 36 2-9 ویژیگی سازمان های ناسالم. 37 2-10 رابطه ی هوش سازمانی و سلامت سازمانی 41 2-11مدل های سلامت سازمانی 43 گفتار دوم. 52 اعتماد سازمانی 52 2-12مقدمه. 52 2-13 تعاریف و مفاهیم. 53 2-14 انواع اعتماد در ارتباطات سازمانی 56 2-15 رهبری خدمتگزار و اعتماد سازمانی 58 2-16 رابطه بین جواخلاقی، اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی 58 2-17 فرآیند اعتماد. 59 2-18 مدل اعتماد سازمانی 61 2-19 ابعاد اعتماد. 62 2-20 جنبه های شخصی اعتماد. 64 2-21 اعتمادسازی 65 2-22 شیوه های اعتمادسازی 66 گفتار سوم تحقیقات پیشین 68 گفتار چهارم. 71 تاریخچه سازمان. 71 فصل سوم. 75 3-1 مقدمه. 75 3-2 روش تحقیق 75 3-3 جامعه آماری و نمونه آماری 76 3-4 تعیین حجم نمونه. 76 3-5 متغیرهای مستقل و وابسته و میانجی 77 3-6 روش وابزار گردآوری داد ها. 77 3-7 روایی و پایایی پرسشنامه. 80 3-8روش تجزیه و تحلیل دادها 81 فصل چهارم. 82 4-1مقدمه. 83 4-1-2مشخصات توصیفی کارکنان. 83 4-2- تجزیه و تحلیل داده ها 88 4-2-1 کولموگروف-اسمیرنوف 88 4-2-2 تجزیه و تحلیل فرضیا 89 4-2-3آزمون فریدمن 94 5-1مقدمه. 95 5-2 نتیجه گیری 97 5-3 پیشنهادها 98 5-4پیشنهادات برای تحقیقات آتی: 99 5-5 موانع و محدودیت های تحقیق: 100 1مقدمه سلامت نظام اداری معلول عوامل متعددی است که برخی ریشه ادامه خواندن