دانلود پایان نامه ارشد : بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان ارسال شده در 2 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت گرایش : بازرگانی بیمه عنوان : بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان استاد راهنما: دکتر یدالله رجائی استاد مشاور: دکتر موسی احمدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب چکیده1 مقدمه 3 فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق 1-1-مقدمه .6 1-2-تشریح و بیان موضوع 8 1-3-اهمیت و ضرورت تحقیق 9 1-4-گزاره های تحقیق. 13 1-4-1- اهداف تحقیق. 13 1-4-2- سوالات 13 1-4-3- فرضیه ها 14 1-5- قلمرو تحقیق 14 1-5-1- قلمرو موضوعی 14 1-5-2- دوره زمانی انجام تحقیق. 14 1-5-3- مکان تحقیق 15 1-6- نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق 15 1-7- تعریف واژه ه و اصطلاحات تخصصی طرح . 15 1-8- تعاریف عملیاتی واژه ها. 17 فصل دوم : مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق 2-1-مقدمه. 20 2-2- سازمان و مشتری 24 2-3- مزایای رضایت مشتری. 24 2-4 – ادبیات کاربردی ( سابقه و تحقیقات مشابه موضوع تحقیق ) 25 2-5- پارادایم های رضایت مشتری و مشتری مداری 39 2-5-1- پارادایم ( انتطارات – عدم تطابق ) 39 2-5-2- پارایم عواطف. 41 2-5-3- پارادایم اصلاح شده . 41 2-5-4- پارادایم های مکمل 42 2-5-5- جمع بندی و نقاط قوت و ضعف پارادایم . 43 2-6- ترویج فرهنگ و نگرش مشتری مداری و توسعه آن. 44 2-6-1- تعریف و مولفه های فرهنگ مشتری مدار. 45 2-6-2- ایجاد فرهنگ مشتری مداری 45 2-6-3- مراحل ایجاد و گسترش فرهنگ مشتری مداری در بازار زنجان 46 2-7- مدیریت ارتباط با مشتری 1 (C.R.M ). 48 2-7-1- تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری. 48 2-7-2- اهداف سیستم ارتباط با مشتری 50 2-8- شاخص های رضایت مشتری. 51 2-8-1-فرآیند شاخص های رضایت مشتری آمریکا 51 2-8-2- مدل شاخص های رضایت مشتری در اروپا ( ECSI ). 53 2-9-مدل های سنجش رضایت مشتری. 55 2-10- مدل ها و روش های اندازه گیری و سنجش رضایت مشتری (C.S.M ) 63 2-10-1- روش مبنتی بر پرسش نامه. 63 2-10-2- مدل کادوت و ترجیون. 64 2-10-3- مدل کانو 65 2-10-4- مدل اسکمپر (SCAMPER ) 67 2-10-5- مدل سرکوال. 69 2-10-6- مدل فورنل در رضایت مشتری 71 فصل سوم : روش شناسی تحقیق 3-1- مقدمه :. 74 3-2- متغیرها و الگوی مفهومی تحقیق 74 3-2-1- متغیر های وابسته 75 3-2-2- متغیر های مستقل 75 3-3- نحوه اندازه گیری متغیر های تحقیق 76 3-3-1- متغیر وابسته ، رضایتمندی مشتریان 76 3-3-2- متغیر های مستقل 77 3-4- روش کار 80 3-4-1- نوع روش تحقیق. 80 3-4-2- روش گرد آوری اطلاعات ( میدانی ، کتابخانه ای و غیره ) 81 3-4-3- ابزار گرد آوری اطلاعات. 81 3-4-4- جامعه آماری 82 3-4-5- نمونه آماری 83 3-5- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 86 3-5-1- روایی و پایایی پرسش نامه. 86 3-5-2- روش های تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات . 89 3-5-2-1- آزمون t استیودنت 91 1-تعیین فرضیات آزمون : 3-5-2-2- ضریب همبستگی اسپیرمن 95 3-5-2-3-آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی. 96 3-5-2-4- رگرسیون گام به گام 99 3-6- مشخصات کلی پرسشنامه برای مدل پیشنهادی 100 فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق 4-1- مقدمه . 104 4-2- بررسی روایی و پایایی پرسش نامه 105 4-2-1- تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعیت شناختی مربوط به پرسش نامه تعیین ضرایب 107 4-2-1-1- وضعیت مراجعه افراد پاسخ دهنده با بازار :. 107 4-2-1-2- وضعیت افراد پاسخ دهنده به لحاظ سن :. 108 4-2-1-3- وضعیت افراد پاسخ دهنده به لحاظ میزان تحصیلات : 109 4-2-1-4- وضعیت جنسیت افراد پاسخ دهنده:. 111 4-3-اندازه گیری کمی متغیر های مستقل و و ابسته تحقیق : 112 4-3-1-تعیین میزان رضایتمندی مشتریان بازار زنجان 112 4-3-2- آزمون فرضیات تحقیق 114 4-3-2-1- آزمون فرضیه اول. 114 4-3-2-1-1-آزمون t استیودنت. 114 4-3-2-1-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن . 116 4-3-2-1-3- برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی. 117 4-3-2-2- آزمون فرضیه دوم. 118 4-4-2-1-1-آزمون t استیودنت . 118 4-3-2-2-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن . 120 4-3-2-2-3-برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی . 121 4-3-2-3- آزمون فرضیه سوم . 122 4-3-2-3-1- آزمون tاستیودنت . 122 4-3-2-3-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن 124 4-3-2-3-3- برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی . 125 4-3-2-4-آزمون فرضیه چهارم 127 4-3-2-4-1- آزمون t استیودنت . 127 4-3-2-4-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن . 128 4-3-2-4-3- برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی . 129 4-3-2-5- آزمون فرضیه پنجم . 131 4-3-2-5-1- آزمون t استیودنت 131 ادامه خواندن