دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه آموزشی مدیریت
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A)
رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
عنوان:
تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان
با تأکید بر استراتژی های بازاریابی در قالب یک مدل علّی
استاد راهنما :
دکتر ابراهیم چیرانی
زمستان 92
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوانچکیده.
فصل اول : کلیّات تحقیق 1-1) مقدمه . 1-2) بیان مسئله 1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق 1-4) اهداف تحقیق 1-5) سوالات تحقیق 1-6) چهارچوب نظری تحقیق . 1-7) فرضیه های تحقیق 1-8) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها . 1-9) قلمرو تحقیق . فصل دوم : ادبیات تحقیق 2-1) بخش اول:عملکرد شرکت ها . 2-1-1) مقدمه 2-1-2) تشریح مفهوم عملکرد 2-1-3) تعریف ارزیابی عملکرد. 2-1-4) اهمیت ارزیابی عملکرد. 2-1-5) فرایند ارزیابی عملکرد 2-1-6) اندازه گیری عملکرد
|
صفحه1
3 5 7 8 9 9 17 17 21
24 25 25 26 27 27 27 |
عنوان2-1-7) طبقه بندی سنجه های اندازه گیری عملکرد
2-1-8) مدل های ارزیابی عملکرد 2-1-8-1) سیستم اندازه گیری عملکردAMBITE. 2-1-8-2) فرایند الگوسازی. 2-1-8-3) سیستم اندازه گیری عملکرد ECOGRAL 2-1-8-4) الگوی کارت امتیازی متوازنBCS 2-1-8-5) مدل الگوی بالدریجMB 2-1-9) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای عوامل 2-1-10) عملکرد بازرگانی 2-1-11) عملکرد بازار. 2-1-12) عملکرد مالی 2-1-13) سنجش عملکرد بازرگانی 2-2) بخش دوم:مزیّت رقابتی . 2-2-1) مفهوم مزیّت رقابتی. 2-2-2) نظریه های مزیّت رقابتی. 2-2-2-1) نظریه های سازمان صنعتی( I/O) ودیدگاه پورتر . 2-2-2-2) نظریه مبتنی بر منبع(RBV) 2-2-2-3) نظریه شومپترین 2-2-3) پنج نیروی رقابتی پورتر جهت تجزیه و تحلیل رقابت . 2-2-4) تحلیل زنجیره ارزش و فعالیت های سازمانی 2-2-5) عوامل تاثیر گذار ملّی در مزیّت رقابتی جهانی
|
صفحه28
29 29 31 32 33 40 41 44 47 48 49 54 55 60 60 63 65 66 71 72 |
عنوان2-2-6) شرایط عاملی .
2-2-7) شرایط تقاضای داخلی 2-2-8) صنایع حمایتی و مرتبط . 2-2-9) ساختار و استراتژی شرکت و رقابت . 2-2-10) الگوی جامع مدیریت استراتژیک . 2-3) بخش سوم:استراتژی های بازاریابی. 2-3-1) مفهوم بازاریابی . 2-3-2) تفاوت فروش با بازاریابی . 2-3-3) وظایف مدیریت بازاریابی 2-3-4) بازاریابی دست آوردی . 2-3-5) آمیخته بازاریابی . 2-3-5-1) چهار سی (C4) . 2-3-5-2) عناصر تشکیل دهنده(P4) 2-3-6) محصول. 2-3-7) تصمیم گیری در باره صفات کالا 2-3-8) قیمت 2-3-9) عوامل موثرهنگام تعین قیمت. 2-3-10) توزیع . 2-3-11) تبلیغ 2-4) بخش چهارم:منابع و قابلیت ها . 2-4-1) تعریف و مفهوم منابع شرکت
|
صفحه73
74 76 76 77 78 79 79 80 82 83 84 85 86 89 94 95 98 103 107 108 |