عنوان :
رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم دبیرستان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
چکیده :
پژوهش حاضر در مورد رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم دبیرستان شهرستان . است که در آن پس از بیان اهمیت موضوع به ذکر تعاریفی چند در مورد جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پرداخته است.
روش انجام این پژوهش، آزمایشی است که با بهره گرفتن از مطالعه و بررسی کتابهای مختلف و سایت های متفاوت و با بهره گرفتن از پرسشنامه آزمون جرأت ورزی(درجه ناراحتی) گمبریل وریچی، که در این زمینه تحقیقاتی انجام داده اندشکل گرفته ودارای پنج فصل می باشد.
کلید واژه: جرأت ورزی، عملکرد تحصیلی، شخصیت، دانش آموزان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول(کلیات تحقیق)
مقدمه . 1
بیان مسئله 4
ضرورت واهمیت تحقیق . 5
اهداف تحقیق 6
سوال وفرضیه 7
سازماندهی تحقیق . 7
تعاریف اصطلاحات(عملیاتی-مفهومی) 8
فصل دوم(ادبیات تحقیق)
نظریه ها . 10
پیشینه تحقیق(داخلی) . 14
پیشینه تحقیق(خارجی) 16
تعریف جرأت ورزی . 18
اولین پژوهش ها وآموزش های جرأت ورزی 19
شخصیتهای جرأت ورز و غیرجرأت ورز 21
جرأت ورزی در جمعیت های بالینی و غیربالینی 21
ویژگیهای رفتاری و شخصیتی جرأت ورزی 23
نسبی بودن جرأت ورزی 24
روش های ارزشیابی و آموزشی جرأت ورزی. 25
تبیین ساختار و ساز و کار رویکردهای رفتاری درباره اختلال غیر جرأت ورزی و درمان آن 27
دل قوی دار . 28
فصل سوم(روش تحقیق)
مقدمه 33
نوع تحقیق از نظرروش تحقیق 34
جامعه آماری 34
نمونه آماری . 34
ابزار جمع آوری(کتابخانه ای- میدانی) 35
پایایی و روایی پرسشنامه . 36
روش های آماری تحلیل داده ها . 36
فصل چهارم(تجزیه و تحلیل داده و یافته های تحقیق)
مقدمه 38
الف)یافته های توصیفی پژوهش 38
ب)یافته های مربوط به فرضیه پژوهش 39
فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری)
نتیجه گیری .