تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب:
فصل اول: طرح پژوهشی
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مسئله. 4
1-3-اهمیت و ضرورت پژوهش. 6
1-4- اهداف پژوهش. 7
1-1-4-هدف کلی: 7
2-1-4 – اهداف جزئی: 7
1-5- سئوالات پژوهش. 8
1-6- فرضیه های پژوهش. 8
1-7- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 9
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
1-2- مقدمه. 13
قسمت اول : مبانی نظری تحقیق: 13
الف) 2- 2- هوش معنوی 13
1- 2- 2- تعریف هوش. 13
2- 2- 2- مفهوم معنویت. 15
3- 2- 2- تاریخچه هوش معنوی 16
4- 2- 2- تعاریف هوش معنوی 17
3- 2- ابعاد و مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه دانشمندان. 19
1- 3- 2- ابعاد هوش معنوی از دیدگاه سیسک و آمرام. 20
2-3- 2- ابعاد هوش معنوی از زهر و مارشال. 20
3-3 – 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه امونز. 21
4-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه نوبل 21
5-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه فریدمن و مک دونالد. 21
6-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی وگان. 21
7-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه نوبل و گان. 22
8-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه مک مولن 22
9-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه سیسک. 22
10-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه عبداله زاده و دیگران. 22
4- 2- مدل های هوش معنوی 23
1-4- 2- مدل زهر و مارشال (2000 ) 23
2-4- 2- مدل هوشی معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث ( 2004 / 2008 ) 24
3-4- 2- مدل آمرام (2007 ) 24
4-2 مدل کینگ (2008 ) 25
5-2- معنویت و دین در سازمان. 26
6-2- معنویت به مثابه هوش. 28
7-2- هوش معنوی در محیط کار. 30
8-2 هم سویی هوش و تجربه ی معنوی در توانایی حل مسئله. 32
9-2- اندازه گیری هوش معنوی 34
10-2- کاربرد های هوش معنوی 35
11-2- انگیزه کاری 36
1-11-2- مفهوم انگیزه 37
2-11-2- مفهوم انگیزه کاری 38
3-11-2- مفهوم انگیزش. 39
1-12- 2- مدل سنتی 41
2-12- 2- مدل روابط انسانی 42
3-12- 2- مدل منابع انسانی 42
13- 2- نظریههای محتوایی 43
1- 13- 2- نظریه سلسه مراتب نیازها 44
2-13-2- نظریه انگیزش و بهداشت روانی 45
3- 13- 2- نظریه دو ساحتی انسان، نظریه X و Y. 46
14-2- بکارگیری نظریات انگیزش. 47
15- 2- فنون انگیزش و کاربرد آنها در سازمان. 47
16- 2- پاداش مالی 47
17- 2- هدف گذاری 47
18- 2- اشتراک مساعی 47
19- 2- اصلاح رفتار. 48
20- 2- عدالت در پرداختها 48
21- 2- خلاصه. 48
2-17- ایجاد انگیزه در کارکنان. 49
2-18- موانع انگیزه کاری 56
1- 2-18- استراتژی هائی برای غلبه برموانع انگیزه کاری در سازمان. 56
2- 19- خودکارآمدی معلم به عنوان یک سازه انگیزشی 57
قسمت دوم : مبانی تجربی و پیشینه تحقیق: 58
الف: تحقیقات داخلی 58
ب: تحقیقات خارجی 62
جمع بندی 65
فصل سوم:تبیین پژوهش
3-1) مقدمه. 69
3-2) روش تحقیق 69
3-3) جامعه آماری 70
3-4) حجم نمونه و روش نمونه گیری 70
3-5) ابزار جمع آوری داده های تحقیق 71
3-5-1 : 1. پرسشنامه هوش معنوی هیلدبرانت(2011) 71
2. پرسشنامه انگیزه کاری محمدآقاجاری (1375) 72
3-6)روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 72
1-6-3- روایی پرسشنامهها 72
2-6-3- پایایی پرسشنامهها 72
3-7) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها 73
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل پژوهش
4-1- مقدمه. 77
4-2)یافته های توصیفی 77
4-2-1 : اطلاعات جمعیت شناختی نمونه مورد مطالعه. 77
3-4- پیشفرض استفاده از آزمونهای آماری پارامتریک. 81
4-4- تجزیه و تحلیل سؤال های پژوهش: 82
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1)مقدمه. 93
5-2) -خلاصه پژوهش. 93
3- 5- بحث و بررسی یافته ها 94
نتیجهگیری کلی 100
4- 5- پیشنهادهای پژوهش. 100
1- 4-5- پیشنهادات کاربردی 100
2-4-5- پیشنهادات پژوهشی 102
5- 5- محدودیتهای تحقیق 102
1- 5- 5- محدودیت های در کنترل محقق: 103
2- 5- 5- محدودیت های خارج از کنترل محقق: 103
فهرست جداول
جدول 1-2 : تعاریف هوش معنوی از نظر دانشمندان. 18
جدول 2-2 : ابعاد هوش معنوی بر اساس دیدگاه زهر و مارشال. 20