دانلود پایان نامه : بررسی نقش اعتیاد به فناوری اطلاعات بر راهبردهای خود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهر بندرعباس
دانشگاه آزاداسلامی
واحدقشم
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(MA)
رشته: مدیریت آموزشی
گرایش:مدیریت آموزشی
عنوان:
بررسی نقش اعتیاد به فناوری اطلاعات بر راهبردهای خود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهر بندرعباس
استادراهنما:
دکتر حسین زینلی پور
زمستان 1393
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
فهرست مطالب
| عنوان | صفحه |
| چکیده . | 1 |
| فصل اول : کلیات تحقیق | |
| 1-1 مقدمه | 3 |
| 1-2 بیان مساله | 5 |
| 1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق . | 12 |
| 1-4 اهداف تحقیق | 12 |
| 1-4-1 اهداف کلی . | 12 |
| 1-4-2 اهداف جزئی | 12 |
| 1-5 سئوالات تحقیق . | 12 |
| 1-6 تعاریف متغیرها . | 14 |
| فصل دوم : پیشینه تحقیق | |
| مقدمه | 16 |
| 2-1 پیشرفت تحصیلی | 16 |
| 2-1-1 تعاریف پیشرفت تحصیلی . | 16 |
| 2-1-2 معیارهای پیشرفت تحصیلی | 17 |
| 2-1-3 عوامل مهم تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی | 18 |
| 2-1-4 به طور کلی عواملی که بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر دارند | 22 |
| 2-1-5 خانواده و پیشرفت تحصیلی . | 23 |
| 2-1-6 ارزشها و انتظارات والدین و پیشرفت تحصیلی | 24 |
| 2-1-7 شرایط اجتماعی و اقتصادی و پیشرفت تحصیلی. | 24 |
| 2-1-8 سطح تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی . | 25 |
| 2-1-9 مدرسه و پیشرفت تحصیلی | 25 |
| 2-1-10 انتظارات معلم و پیشرفت تحصیلی . | 26 |
| 2-1-11 نمره و ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی | 26 |
| 2-2 یادگیری خود تنظیمی . | 27 |
| 2-2-1 نظریات یادگیری خودتنظیمی | 28 |
| 2-2-2 راهبردهای خودتنظیمی | 29 |
| 2-2-3 راهبردهای مدیریت منابع . | 31 |
| 2-2-4 ویژگی های یادگیرندگان خودتنظیم گر . | 32 |
| 2-2-5 رویکرد ساختن گرایی و یادگیری الکترونیکی | 32 |
| 2-2-6 پرورش خودتنظیمی در محیط الکترونیکی . | 34 |
| 2-3 فناوری اطلاعات | 38 |
| 2-3-1 تاریخچه فن آوری اطلاعات . | 43 |
| 2-3-2 اهمیت فناوری اطلاعات | 44 |
| 2-3-3 تاریخچه کاربرد تکنولوژی اموزشی در جهان | 45 |
| 2-3-4 تاریخچه تکنولوژی آموزشی در ایران . | 47 |
| 2-3-5 تحقیقات عکس العملهای شناختی در مواجهه با رسانه ها | 49 |
| 2-3-6 اصول انتخاب امکانات جدید به عنوان یک رسانه آموزشی | 51 |
| 2-3-7 انتخاب روش استفاده از ابزار و رسانه جدید به وسیله فراگیر | 52 |
| 2-3-8 امکانات و فن آوری جدید آموزشی و پیشرفت تحصیلی . | 53 |
| 2-3-9 انواع مختلف فناوری : | 55 |
| 2-3-10 اهمیت و ضرورت توجه به علم رایانه و مبانی آن . | 60 |
| 2-3- 11 مبانی نظری علوم و فنون رایانه | 62 |
| 2-3-12 اعتیاد به اینترنت یکی از انواع اعتیاد به فناوری اطلاعات | 65 |
| 2-3-13 انواع اعتیاد اینترنتی . | 67 |
| 2-3-14 آثار و پیامدهای اعتیاد اینترنت . | 68 |
| 2-3-15 عوامل ایجاد کننده اعتیاد اینترنتی ( به جز خود عامل اینترنت ) | 70 |
| 2-3-16 راهبردهای درمانی | 71 |
| .2-3-17 معرفی خلاصه ای از آخرین پژوهش ها. | 72 |
| 2-3-18 فضا و زمان آموزشی لازم آموزشی (برنامه زمان بندی). | 73 |
| 2-4 مروری بر تحقیقات انجام شده | 79 |
| 2-4-1 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور | 79 |
| 2-4-2 مطالعات انجام شده در داخل کشور | 83 |
| فصل سوم : روش اجرای تحقیق | |
| 3-1 روش شناسی تحقیق . | 88 |
| 3-2 مدل مفهومی تحقیق . | 88 |
| 3-2 جامعه آماری .3-3-1 حجم نمونه | 8989 |
| 3-4 شرح کامل و ابزار پژوهش | 89 |
| 3-5 روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها | 90 |
| فصل چهارم : نتایج | |
| 4-1 آمار توصیفی | 92 |
| 4-2 آمار استنباطی | 96 |
| فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات | |
| 5-1 مقدمه . | 106 |
| 5-2 نتایج پژوهش . | 107 |
| 5-2-1 نتایج به دست آمده از تحلیل توصیفی | 107 |
| 5-2-2 بحث در رابطه با فرضیه های پژوهش | 108 |
| 5-2 پیشنهادهای تحقیق . | 110 |
| 5-2-1 پیشنهادهای کاربردی | 110 |
| 5-2-2 پیشنهادات پژوهشی . | 111 |
| 5-3 محدویت های پژوهش | 112 |
| منابع | |
| منابع فارسی . | 114 |
| منابع غیر فارسی | 114 |
| پیوست | |
| پیوست . | 117 |
| چکیده انگلیسی . | 123 |
فهرست جدول ها

