دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
پایاننامه دوره کارشناسیارشد در رشته علوم تربیتی
(گرایش برنامه ریزی آموزشی)
موضوع:
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه مازندران نسبت به فعالیتهای فرهنگی و هنری و میزان مشارکت آنها در این فعالیتها
استاد راهنما:
دکتر ابراهیم صالح عمران
استاد مشاور:
دکتر حجت صفار حیدری
خرداد 1393
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
فهرست
6- تعاریف نظری و عملیاتی واژها 8
5- معرفی کانونهای اداره کل امور فرهنگی و زمینه فعالیت. 20
6- ارتباط برنامه ریزی فرهنگی با دانشگاه و آموزش عالی 23
8- الزامات برنامه ریزی فرهنگی مطلوب. 26
9- مفروضات و شروط برنامه ریزی فرهنگی مطلوب. 27
10-ویژگی های برنامه ریزی فرهنگی مطلوب. 30
11-ضرورت برنامه ریزی فرهنگی 31
12-انواع برنامه ریزی فرهنگی 32
13-رویکردهای نظری در باب برنامه ریزی فرهنگی 33
14-ضرورت مدل فرهنگی برای برنامه ریزی فرهنگی 35
15-رویکرد های برنامه ریزی فرهنگی 35
3-3- جامعه و نمونه ی آماری پژوهش 49
3-6- روایی و پایایی ابزار گرد آوری داده ها 55
3-7- شیوه تجزیه وتحلیل دادهها 55
4-2- توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان 58
4-4-بررسی سؤالات فرعی پژوهش: 65
4-5- پاسخ به سوال چهارم (بازپاسخ) 75
2- یافتههای پژوهش (سوالات اصلی) 83
3- یافتههای پژوهش (سوالات فرعی) 88
چکیده:
امروزه جایگاه ویژه دانشگاه در توسعه و پیشرفت کشور با توجه به اهمیت فرهنگی و نقش انکارناپذیر فعالیتهای فرهنگی