رشته:مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه
عنوان:
تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری
در ایجاد وفاداری نام تجاری(مطالعه موردی: کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان)
استاد راهنما:
دکتر روح الله علیخان گرگانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت
گرایش :بیمه
عنوان : تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده 10فصل اول:کلیات 111-1-مقدمه 121-2-بیان مسئله. 141-3-سوالات تحقیق 171-3-1-سوال اصلی تحقیق. 171-3-2-سوالات فرعی تحقیق 181-4-اهمیت و ضرورت تحقیق 181-5-اهداف تحقیق. 191-5-1-هدف اصلی تحقیق. 191-5-2-اهداف فرعی تحیق. 201-6-چارچوب نظری تحقیق. 201-7-فرضیههای تحقیق. 211-7-1-فرضیه اصلی تحقیق 211-7-2-فرضیات فرعی تحقیق 211-8-تعریف نظری و عملیاتی متغیرها. 221-8-1-ارتباطات نام تجاری 221-8-2-کیفیت خدمات 231-8-3- اعتماد به نام تجاری. 241-8-4-وفاداری به نام تجاری 251-9-قلمرو تحقیق 271-9-1-قلمرو موضوعی تحقیق 271-9-2-قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری ) 271-9-3-قلمرو زمانی تحقیق. 27فصل دوم :ادبیات و پیشینه تحقیق 282-1-مقدمه 292-2-تعریف بیمه 322-3-نام تجاری. 332-4-ارتباطات نام تجاری 342-4-1-ارتباطات 352-4-2-تاثیر ارتباطات بر سازمان بیمه. 372-4-3-ارتباطات در سازمانها (که به دو دسته ارتباطات داخلی و خارجی تقسیم میشوند) 382-4-4-فرایند ارتباط 402-4-5-تعاریف بازاریابی رابطه مند 422-4-6-تاریخچه بازاریابی رابطه مند. 432-4-7-مزایای بازاریابی رابطهمند 462-4-8-اجزا و عوامل بازاریابی رابطهمند 472-4-9-مدلهای بازار یابی رابطه مند 502-5-کیفیت خدمات 542-5-1-کیفیت . 562-5-2-خدمات 572-5-3-مشتری 582-5-4-مدلهای کیفیت خدمات. 582-6-اعتماد نام تجاری 642-6-1-اعتماد. 672-6-2-مدلهای اعتماد به نام تجاری 682-7-وفاداری به نام تجاری 702-7-1-مزایای وفاداری به نام تجاری 742-7-2-وفاداری مشتریان. 752-7-3-تاریخچه وفاداری مشتری 792-7-4-مدلهای وفاداری. 802-8-سوابق و پیشینه تحقیق 862-8-1-پیشینه داخلی 862-8-2-پیشینه خارجی 89فصل سوم:روش اجرای تحقیق 943-1-ﻣﻘﺪﻣﻪ 953-2-روش ﺗﺤﻘﻴﻖ. 953-3-جامعهی آماری 963-4-نمونه آماری. 963-5-روش و ابزار جمع آوری دادهها. 993-5-1-روش جمعآوری اطلاعات. 993-5-2-ابزار جمعآوری اطلاعات. 993-6-روایی (اعتبار ابزار تحقیق). 1003-7-پایایی (اعتماد به ابزار اندازه گیری) 1003-8-روش تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق. 103فصل چهارم :تجزیه و تحلیل آماری تحقیق 1044-1-مقدمه 1054-2-آمارتوصیفی متغیرها. 1054-2-1-فراوانی جنسیت پاسخگویان. 1064-2-2-فراوانی سن پاسخگویان 1074-2-3-فراوانی میزان تحصیلات پاسخگویان. 1084-2-4-فراوانی وضعیت تاهل پاسخگویان 1104-2-5-فراوانی سابقه ارتباط پاسخگویان با بیمه ایران 1114-2-6-خلاصه وضعیت آمار توصیفی متغیرهای تحقیق. 1134-2-7-بررسی وضعیت توزیع متغیرهای تحقیق 1144-3-آمار استنباطی 1184-3-1-آزمون مدل اندازه گیری 1194-3-2- آزمون مدل ساختاری 1244-4-بررسی فرضیات. 1284-4-1-فرضیه اول 1284-4-2-فرضیه دوم 1284-4-3-فرضیه سوم. 129فصل پنجم : نتیجهگیری و پیشنهادات 1305-1-مقدمه 1315-2-نتایج آمار توصیفی 1315-2-1-یافته های توصیفی 1325-3-نتایج آمار استنباطی 1335-4-پیشنهادات. 1355-4-1-پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق 1355-5-محدودیتهای پژوهش. 1365-6-پیشنهادات برای محققین آتی. 137ضمائم منابع و پیوستها. 138 فهرست نمودارها : چکیدهدر این پژوهش هدف کلی توسعه وپایداری صنعت بیمه میباشد که برای رسیدن به این هدف باید به جذب، حفظ و وفاداری بیمهگذاران بپردازیم. با افزایش رقابت بین شرکتهای بیمه در زمینه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، مدیران این شرکتها ناگزیر به دنبال راههایی برای کسب اعتماد مشتریانشان هستند که منجر به وفاداری آنان میشود. در این میان دو عامل ارتباطات و کیفیت خدمات نقش بسیار مهمیدر ایجاد اعتماد به نام تجاری بیمه دارند. این تحقیق به دنبال بررسی تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری در نمایندگیهای