(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
1-1مقدمه
1-2 بیان مسئله
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4 اهداف تحقیق
1-4-1 هدف کلی
1-4-2 هدف جزئی
1-5 فرضیات تحقیق
1-5-1 فرضیه اهم
1-5-2 فرضیات اخص
1-6 قلمرو تحقیق
1-6-1 قلمرو موضوعی
1-6-2 قلمرو زمانی
1-6-3 قلمرو مکانی
1- 7 مدل مفهومی تحقیق
1-8 تعریف اصطلاحات و مفاهیم
بخش اول: آموزش های ضمن خدمت
2-1 آموزش
2-2 آموزش مدیران آموزشی
2-3 آموزش از دیدگاه اسلام
2-4 مفهوم آموزش ضمن خدمت
2-5 آموزش ضمن خدمت کارکنان
2-6 تاریخچه آموزش ضمن خدمت
2-7 سیمای آموزش ضمن خدمت بعد از انقلاب اسلامی
2-8 اهداف آموزش ضمن خدمت
2-9 دلایل و ضرورت آموزش ضمن خدمت
2-10 اصول آموزش ضمن خدمت
2-11 فرایند آموزش کارکنان
2-11-1 تعیین نیازهای آموزشی
2-11-2 تعیین اهداف آموزشی
2-12 مدلهای گوناگون از مراحل و فرایندهای آموزش
2-13 انتخاب روش های آموزشی
2-14 شیوه های آموزش ضمن خدمت
2-15 یادگیری
2-16 اصول یادگیری
2-16-1 راهنمایی
2-16-2 بازخورد
2-16-3 پاداش
2-16-4 انگیزش
2-16-5 انتقال
2-17 تاریخچه آموزشهای ضمن خدمت در آموزش و پرورش
بخش دوم: بهره وری نیروی انسانی
2-18 مقدمه
2-19 تعاریف مختلف بهره وری
2-19-1 دائره المعارف بریتانیا
2-19-2 فرهنگ آکسفورد
2-19-3 فرهنگ مدیریت نوشته ء هدرک فرنچ
2-19-4 سازمان بین امللی کار
2-14-5 OECD
2-14-6 EPA (آژانس حفاظت از محیط زیست)
2-14-7 JPC (خدمات کاهش هزینه)
2-15 موسس مرکز بهره وری ژاپن
2-16 بهره وری به یکی از طرق زیر تجلی می یابد
2-17 تعریف بهره وری از دیدگاه های مختلف
2-18 اثر بخشی چیست و به چه کار آید ؟
2-19 مفاهیم مرتبط با بهره وری
2-19-1 کارآیی
2-19-2 اثربخشی
2-19-3 بهره وری
2-19-4 سودآوری
2-20 چرا باید بحث بهرهوری را جدی تلقی کرد؟
2-21 انواع بهره وری
2-21-1 بهره وری جزیی
2-21-2 بهره وری کلی
2-21 سطوح بهره وری
2-22 عوامل مؤثر بر بهره وری ملی
2-22-1 نیروی انسانی
2-22-2 تکنولوژی و سرمایه گذاری مالی
2-22-3 قوانین و مقررات دولت
2-23 بهره وری ، رضایتمندی و وفاداری مشتری
2-24 ارتباط بین بهره وری و کاهش قیمت
2-25 ارتباط بین بهره وری و کیفیت محصول
2-26 ارتباط بین بهره وری و احساس تعلق نسبت به سازمان
بخش سوم: پیشینه تحقیق
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
3-1 روش پژوهش
3-2 جامعه پژوهش
3-2-1 محیط پژوهش
3-2-2 نمونه پژوهش
3-3-3 حجم نمونه و روش محاسبه آن
3-4 ابزار گردآوری اطلاعات
3-5 روایی و پایایی ابزار
3-6 روش گردآوری اطلاعات
3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-9 محدودیتهای پژوهش
4-1 مقدمه
4-2 تجزیه و تحلیل داده ها با شاخص های آمار توصیفی
4-2-1 توصیف ویژگی های فردی
4-2-1-1 جنسیت
4-4-1-2 سن افراد
4-2-1-3 سطح تحصیلات
4-3 تجزیه و تحلیل آماری
5-1مقدمه
5-2 نتایج تحقیق
5-3 پیشنهادات
5-4 محدودیتها
5-4-1محدودیت تحقیق
5-5 پیشنهادات قابل تعمیم
5-6 نتایج
مقدمه
یکی از بارزترین خصوصیات عصر حاضر تغییرات و تحولات شگرف و مداومی است که در طرز تفکر ، ایدئولوژی، ارزشهای اجتماعی و بسیاری از پدیده های اجتماعی به چشم می خورد. تکنولوژی بطور مداوم با شتابی بی مانند در حال تحول و پیشرفت است. از این رو برای مدیران امروزی که در محیطی پویا و متحول کار می کنند بهره گیری از اندیشه های نوین در روش های اثربخشی مدیریت برای سازمان و جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد. به همین لحاظ مدیریت به مفهوم واقعی، نیازمند آگاهی، دانش، هوشیاری، قابلیت در حل و فصل مسائل پیچیده تکنولوژی ، فرهنگی و سنتها و قراردادهای اجتماعی مرتبط با سازمان است.(قنبری،1:1382)
در نیم قرن اخیر، شیوه های مدیریت و رهبری در نظام های آموزشی ، دستخوش تغییرات قابل ملاحظه ای شده است ، طرح نظرات و اندیشه های جدید و متفاوت ، از سوی صاحب نظران رشته های مدیریت و آموزش از یک سو ، نیاز به بهبود عملکرد و نتایج آموزش و پرورش از سوی دیگر ، ضرورت و اهمیت تحول و دگرگونی تکنولوژی و مدیریت آموزشی را به مرور بر گردانندگان نظام های آموزشی، آشکار کرده است (علاقه بند ،1:1380).
در باب اهمیت و لزوم آموزش کارکنان صاحب نظران امر، نظرات بسیاری را ارائه داده اند . از جمله اینکه تیلور (بنیانگذار مکتب مدیریت علمی ) می گوید : کارکنان را باید بر اساس روش های علمی انتخاب کرد و بر همین اساس آموزش داد تا برای انجام وظایفی که به عهده آنان محول شده است ، آماده شوند . نه اینکه خود مسئول انتخاب شغل و پرورش استعدادشان باشند.