پایان نامه ارشد : بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه)
واحد کرمانشاه
دانشکده تحصیلات تکمیلی
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ( M.A )
گرایش: بازاریابی
عنوان
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک
(مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه)
استاد راهنما
دکتر فتانه علیزاده مشکانی
استاد مشاور
دکتر سیدرضا هاشمی
بهمن 1392
ادامه مطلب(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)