پایان نامه ارشد رشته مدیریت: بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C (مطالعه موردی: لوازم و تجهیزات پزشکی) استاد راهنما : دکتر رسول عباسی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: چکیده: 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه 3 1-2 بیان مساله 4 1-3 سوابق تحقیق. 6 1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق. 7 1-5 چارچوب نظری. 8 1-6 فرضیات. 10 1-7 اهداف تحقیق. 11 1-8 شرح اصطلاحات و واژگان به کار رفته در تحقیق. 11 فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 2-1 مقدمه 14 2-2 رفتار مصرف کننده .15 2-3 عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده .15 2-3-1 عوامل دموگرافی. 15 2-3-2 عوامل اقتصادی. 16 2-3-3 عوامل اجتماعی. 16 2-3-4 فرهنگ 16 2-3-5 خرده فرهنگ 17 2-3-6 گروه های مرجع 17 2-3-7 خانواده. 17 2-3-8 نقش و جایگاه اجتماعی. 18 2-3-9 طبقه اجتماعی. 18 2-4 نگرش مصرف کنندگان 18 2-5 نکات کلیدی رفتار مصرف کننده. 18 2-6 قصد خرید رفتار مصرف کننده. 19 2-7 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده. 21 2-8 تجارت الکترونیک و مفاهیم مربوط به آن 22 2-8-1 اهمیت تجارت الکترونیک 24 2-8-2 مدل های تجارت الکترونیک 24 2-8-3 مزایای تجارت الکترونیک 26 2-9 تجارت اجتماعی و مفاهیم مربوط به آن 26 2-9-1 ویژگی های تجارت اجتماعی. 30 2-9-1-1 شهرت 31 2-9-1-2 کیفیت اطلاعات 32 2-9-1-3 ارتباطات 33 2-10 اعتماد و عملکرد اعتماد 33 2-10-1 تئوری های مربوط به اعتماد و عملکرد اعتماد 35 2-10-2 تمایل و انگیزه های خرید 36 2-11 رفتار خرید اینترنتی و عوامل مؤثر بر آن 37 2-12 ویژگی های خریداران اینترنتی. 38 2-13 شبکه های اجتماعی. 39 2-14 اهداف و کارکردهای شبکه های اجتماعی. 40 2-15 مزایای شبکه های اجتماعی. 42 2-16 پیشینه 45 2-16-1 تحقیقات داخلی. 45 2-16-2 تحقیقات خارجی. 50 فصل سوم: روش اجرای تحقیق 3-1 مقدمه 57 3-2 روش تحقیق. 58 3-3 روش های گردآوری اطلاعات 59 3-4 ابزار گردآوری اطلاعات 59 3-5 بررسی روایی و پایایی پرسشنامه 60 3-6 جامعه آماری. 63 3-7 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری. 63 3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها .64 3-8-1 همبستگی. 65 3-8-1-1 آزمون همبستگی پیرسون 65 3-8-1-2 آزمون همبستگی اسپیرمن. 66 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها 4-1 مقدمه.. 68 4-2 توصیف داده های جمعیت شناختی. 68 4-2-1 اطلاعات مربوط به سن پاسخ دهندگان 69 4-2-2 اطلاعات مربوط به وضعیت جنسی پاسخ دهندگان 70 4-2-3 اطلاعات مربوط به وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان 71 4-2-4 اطلاعات مربوط به وضعیت تاهل پاسخ دهندگان 72 3-4 بررسی نقش مولفه های جمعیت شناختی در پاسخ های ارائه شده 73 4-4 آزمون فرضیه های تحقیق. 77 4-4-1 آزمون فرضیه اول 78 4-3-2 آزمون فرضیه دوم 79 4-3-3 آزمون فرضیه سوم 80 4-3-4 آزمون فرضیه چهارم 81 فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات 5-1 مقدمه 83 5-2 نتایج فرضیات پژوهشی. 84 5-2-1 فرضیه اول 84 5-2-2 فرضیه دوم 84 5-2-3 فرضیه سوم 85 5-2-4 فرضیه چهارم 85 5-2-6 فرضیات فرعی. 86 5-3 پیشنهادات تحقیق. 86 5-3-1 پیشنهادات کاربردی. 87 5-3-2 پیشنهاد برای تحقیقات آینده. 88 5-4 محدودیت های تحقیق. 89 پیوست ها منابع و ماخذ فهرست منابع فارسی. 115 فهرست منابع غیر فارسی. 119 چکیده لاتین 122 چکیده: زمینه و هدف: اکنون، رواج تجارت الکترونیکی و کسب و کارهای آنلاین، جنبه اقتصادی شبکههای اجتماعی را از اهمیتی چشمگیر برخوردار کرده است. شرکتها، سازمانها و صاحبان کسب و کارهای کوچک، میتوانند از طریق شبکههای اجتماعی تراکنش و داد و ستد مالی وسیعی داشته باشند. افزون بر ارتباطات صنفی که در بستر شبکههای اجتماعی تخصصی شکل میگیرد و متضمن منافع اقتصادی عظیمی برای طرفین است، از دیدگاه تجاری، هر کاربر شبکه های اجتماعی میتواند یک مشتری بالقوه تلقی شود. هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایتهای تجارت الکترونیکB2C در استان مرکزی بوده است. مواد و روش ها: این پژوهش کاربردی از نظر ماهیت و روش در دستۀ تحقیقات همبستگی است. جامعهی مورد پژوهش شامل کلیه مشتریان لوازم و تجهیزات پزشکی در استان مرکزی بوده که برای سنجش وضعیت موجود از پرسشنامه26 سوالی استفاده شد که پس از تأیید روایی و پایایی جهت جمعآوری دادهها مورد استفاده قرار گرفت. به این منظور برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده گردید که نمونه بدست آمده برابر با 300 نفر می باشد. در این تحقیق برای بررسی روابط بین اجزاء مدل از مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. در ضمن برای تعیین میزان همبستگی بین متغیرهای مطرح شده در مدل از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است و از نرمافزار SPSS22 برای تجزیهوتحلیل فرضیه ها استفاده شده است. ادامه مطلب