پایان نامه ارشد رشته مدیریت: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان پایان نامه: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق. ر مقدمه 2 تعریف مسئله. 3 هدف از اجراء3 توجیه ضرورت انجام طرح. 4 روش تحقیق. 5 سوالات اصلی و فرعی تحقیق. 5 فرضیات تحقیق. 6 فصل دوم : ادبیات موضوعی تحقیق. 10 بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند.31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط 48 واکنش عمومی به بسط نام تجاری 49 چند خطای کلاسیک. 50 پیش بینی خطر کردن های بسط 51 هویت برند. 51 ابعاد هویت 52 منشور هویت 53 ممیزی برند. 56 عناصر برند. 56 نام برند. 58 لوگو و نماد. 60 کاراکترها 60 شعار61 طنین. 61 بسته بندی 61 کیفیت و ارزش ادراک شده 63 برچسب های خصوصی. 64 راهبرد برند مشارکتی. 65 بخش دوم : مروری بر تحقیقات پیشین. 68 الف) تحقیقات ژان نوئل کاپفرر. 69 ب)تحقیقات فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ. 80 ج)تحقیقات دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی 87 ه) تحقیقات مارک بتی. 96 و)تحقیقات مارتین رول. 100 ز)تحقیقات ابوالکادر بورباب و محمد بوکیلی. 102 ح)تحقیقات آندریس استربینگر. 111 بخش سوم : ارائه مدلی جهت گزینش معماری برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی) 115 سلسله مراتب و سطوح استراتژی ها 116 استراتژی های بازاریابی در هر مرحله از چرخه عمر بازار و مشخصات آن. 119 انواع هدف گذاری برند. 141 محدوده برند. 144 رقابت در درون سبد برند. 147 نوع برند. 148 تشابه برند/ بازار. 150 انواع معماری برند. 151 خصوصیات هر دسته از معماری های برند. 153 ارتباط بین استراتژی های بازاریابی و معماری برند. 155 فصل سوم : روش تحقیق. 157 تعریف روش تحقیق. 158 طرح اولیه تحقیق. 158 انواع تحقیق. 159 انواع متغیرها 162 انواع فرضیه های تحقیق. 164 روش های نمونه گیری 165 روش تعیین حجم نمونه. 166 ابزار جمع آوری داده ها 166 مقیاس های اندازه گیری 166 روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها 167 فصل چهارم : محاسبات و یافته های تحقیق. 170 مقدمه. 171 تحلیل توصیفی. 171 تحلیل استنباطی.174 سوالات اصلی و فرعی تحقیق. 175 فرضیات تحقیق. 176 مدل تجربی تحقیق در قالب چند مدل. 178 فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات. 183 مقدمه. 184 تبیین فرضیات تحقیق. 184 دستیابی به سایر اهداف تحقیق. 186 پیشنهادات و راهکارها 187 پیشنهادات اجرایی معماری برند: 187 محدودیتهای تحقیق. 189 پیوست یک : پرسشنامه. 190 پرسشنامه : 191 منابع و ماخذ 210 چکیده انگلیسی. 212 چکیده: این تحقیق به دنبال استخراج مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژی های توسعه برند است . در این تحقیق سعی می شود تا شیوه های مختلف توسعه برند که در حال حاضر توسط موسسات و بنگاه های اقتصادی و غیر اقتصادی استفاده می شود بررسی گردد ، سپس به ارائه مدلی جامع برای انتخاب استراتژی توسعه برند با توجه به استراتژی های بازاریابی در هر مرحله از چرخه عمر بازار ، اهداف برندسازی، نوع برند و سایر پارامترهای تاثیر گذار اقدام می شود . در نهایت مدلی که ارائه خواهد شد ، در صنعت لوازم خانگی و در استان تهران آزمون می گردد و نتایج به دست آمده جهت توسعه مدل و ارائه پیشنهادات استفاده می گردد. ادامه مطلب