ری 143
3-3-طرح تحقیق 144
3-4-آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر رفتار اجتماعی 145
3-5-آموزش مهارتهای اجتماعی با رویکرد فراشناختی 145
3-6-ابزارهای پژوهش. 146
3-7-روش تجزیه وتحلیل داده ها 148
فصل چهارم. 150
یافته های تحقیق 150
4-1– مقدمه. 151
4-2– تجزیه و تحلیل دادهها 151
4-3– تجزیه و تحلیل توصیفی دادهها 152
4–4– تجزیه و تحلیل استنباطی دادهها 155
4–5– بررسی و مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی بر نگرشهای زیست محیطی 157
4-6– تحلیل و مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی بر رفتار شهروندی سازمانی 162
4-7- تحلیل و مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی بر بهزیستی اجتماعی معلمان. 167
فصل پنجم. 173
نتیجه گیری 173
5-1- نتیجهگیری و بحث 174
5-2- محدودیتها 187
5-3- پیشنهادات 188
منابع: 190
پیوستها. 210
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول شماره 2-1: شاخصهای بهزیستی اجتماعی با توجه به سطوح تحلیل منبع: کییز و شاپیرو،2004. 86
جدول4-2: شاخصهای توصیفی زیر مقیاسهای بهزیستی اجتماعی دو گروه آزمایش و گروه کنترل. 153
جدول4-3: شاخصهای توصیفی نگرشهای زیست محیطی دو گروه آزمایش و گروه کنترل. 154