مقایسه میزان افسردگی در بین دانشجویان رشته روانشناسی
و سایر رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور مرکز ساری
استاد راهنما :
خانم آمنه موسوی
سال تحصیلی 93-92
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
فهرست مطالب
| صفحه | عنوان |
| 2 | فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه. |
| 3 | 1-2- بیان مسئله |
| 4 | 1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. |
| 6 | 1-4- اهداف تحقیق |
| 7 | 1-5- فرضیه های تحقیق |
| 7 | 1-6- متغیرها |
| 8 | 1-7- تعریف مفهومی و عملیاتی |
| فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق | |
| 10 | 2-1- تاریخچه موضوع. |
| 11 | 2-2-تعریف افسردگی |
| 16 | 2-3- اصطلاح افسردگی. |
| 16 |
2-4- ملاک های DSM-IV-TR در مورد افسردگی اساسی |
| 18 | 2-5- طبقه بندی افسردگی |
| 19 | 2-6- عوامل موثر در افسردگی بر اساس نظریات مختلف. |
| 30 | 2-7-علائم افسردگی |
| 30 | 2-8- افسردگی روانی در نوجوانان و جوانان. |
| 33 | 2-9- سطوح افسردگی روانی |
| 34 | 2-10- علل پیدایش افسردگی روانی |
| 35 | 2-11- خصوصیات شخصیتی انسان های افسرده |
| 36 | 2-12- شیوع افسردگی |
| 38 | 2-13- راه های درمان افسردگی. |
| 41 | 2-14- اصول کلی درمانی افسردگی. |
| 42 | 2-15- نقش مشاوره در درمان افسردگی روانی |
| 45 | 2-16-پیشینه تحقیق |
| فصل سوم: متدلوژی و روش تحقیق | |
| 51 | 3-1- روش پژوهش |
| 51 | 3-2- جامعه آماری |
| 51 | 3-3- نحوه نمونه گیری |
| 51 | 3-4- آمار توصیفی. |
| 51 | 3-5- آمار استنباطی. |
| 52 | 3-6- متغییرها . |
| 52 | 3-7- ابزار پژوهش. . |
| 52 | 3-8- اعتبار و روایی پرسشنامه فصل چهارم: تجزیه و تحلیل روش های آماری |
| 55 | 4-1- مقدمه . |
| 56 | بخش اول: آمار توصیفی |
| 72 | بخش دوم: آمار استنباطی. |
| فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات | |
| 80 | 5-1- خلاصه پژوهش. |
| 84 | 5-2- محدودیت های پژوهش |
| 84 | 5-3- پیشنهادات پژوهش |
| 86 | منابع . |
| 89 | ضمائم |
فهرست جدولها
| صفحه | عنوان |
جدول(4-1)؛ توزیع شرکت کنندگان در مطالعه بر حسب رشته تحصیلی 56
جدول(4-2)؛ توزیع شرکت کنندگان در مطالعه بر حسب جنسیت 57
جدول(4-3)؛ توزیع شرکت کنندگان در مطالعه بر حسب سن 58
جدول 4-4-فراوانی پاسخگویان به سوالات بعد عاطفی 59
جدول 4-5- فراوانی پاسخگویان به سوالات بعد شناخت .60
جدول 4-6- فراوانی پاسخگویان به سوالات بعد رفتارهای آشکار .66
جدول 4-7- فراوانی پاسخگویان به سوالات بعد رفتارهای اجتماعی 68
جدول 4-8- فراوانی پاسخگویان به سوالات نشانه های بین فردی .71
جدول(4-9) جدول میانگین و انحراف معیار مربوط به فرضیه اول پژوهش .72
جدول(4-10) جدول آزمون t مربوط به فرضیه اول پژوهش 72
جدول(4-11) جدول مقایسه میانگین نمره دانشجویان روانشناسی با دانشجویان رشته غیر از روانشناسی در فرضیه اول .73
جدول(4-12) جدول میانگین و انحراف معیار مربوط به فرضیه دوم پژوهش .73
جدول(4-13) جدول آزمون t مربوط به فرضیه دوم پژوهش 74
جدول(4-14) جدول مقایسه میانگین نمره دانشجویان روانشناسی با دانشجویان رشته غیر از روانشناسی در فرضیه دوم 75
جدول(4-15) جدول میانگین و انحراف معیار مربوط به فرضیه سوم پژوهش 75
جدول(4-16) جدول آزمون t مربوط به فرضیه سوم پژوهش .75
جدول(4-17) جدول مقایسه میانگین نمره دانشجویان روانشناسی با دانشجویان رشته غیر از روانشناسی در فرضیه سوم 76
جدول(4-18) جدول میانگین و انحراف معیار مربوط به فرضیه چهارم پژوهش .76
جدول(4-19) جدول آزمون t مربوط به فرضیه چهارم پژوهش 77
جدول(4-20) جدول مقایسه میانگین نمره دانشجویان روانشناسی با دانشجویان رشته غیر از روانشناسی در فرضیه چهارم.77
جدول(4-21) جدول میانگین و انحراف معیار مربوط به فرضیه پنجم پژوهش .77

