عنوان : بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالب:عنوان صفحهفصل اول- کلیات تحقیق1-1- مقدمه 31-2- بیان مسأله 31-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 51-4- اهداف تحقیق 61-4-1- اهداف اصلی 61-4-2- اهداف فرعی 61-5- فرضیه های تحقیق 7-6-1 روش شناسی تحقیق 81-6- 1- مدل مفهومی تحقیق.81-6-2- روش ها و ابزار گردآوری داده ها 91-6-3- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه 91-6-4- روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها 101-7- تعریف واژها و اصطلاحات فنی.11فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده2-1- ادبیات موضوعی تحقیق 142-1-1- مقدمه.142-1-2- تعریف142-1-3- ارزش نام و نشان تجاری162-1- 4- دلایل اطمینان مصرف کننده به نام و نشان تجاری .172-1- 5- ویژگیهای مطلوب هر نام تجاری.182-1- 6- جنبه های کیفی خوشایند در انتخاب نام و نشان تجاری.192-1- 7- استراتژی های مربوط به نام و نشان تجاری 202-1-8- گسترش دامنه محصول 202-1-9- نام و نشان تجاری چندگانه 212-1-19- نام ها و نشان های تجاری جدید 212-1-11- سنجش اندازه های نام و نشان تجاری 222-1- 12- تمرکز فکری بر نام و نشان تجاری 222-1-13- اندازه های متمرکز بر نام و نشان تجاری 232-1-14- ساختن نام و نشان تجاری 242-1-15- قدرت نام ها ونشان های تجاری تخصصی 242-1-16- تبدیل نام های تجاری به نمادها 252-1-17- قوانین تثبیت نام های تجاری 262-1-18- شخصیت نام و نشان تجاری 282-1-19- تجربه نام و نشان تجاری 302-1-20- جامعیت تجربه نام و نشان تجاری خلق شده 332-1-21- رنگ بندی آوایی تجربه نام و نشان تجاری 332-1- 23- ارتباطات نام و نشان تجاری 352-1-24- ارتباطات یکپارچه نام و نشان تجاری .372-1- 25- خدمت 402-1-26- کیفیت خدمات 412-1-26- 1-مفهوم کیفیت خدمات 412-1-26-2- ابعاد کیفیت خدمات 422-1-26-3- دلایل تلاش سازمانها برای ارائه خدمات با کیفیت 432-1-26-4- اجزای اصلی کیفیت 452-1-26-5- تئوری عدم تایید کیفیت خدمات 452-1- 27- اعتماد به نام و نشان تجاری 462-1-27- 1- نقش اعتماد به نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری 472-1-27- 2- طبقه بندی اعتماد 482-1-28- رضایتمندی مصرف کننده 542-1-28-1- ابعاد رضایتمندی مشتری 562-1-28- 2- مدل های شکل گیری رضایتمندی مشتری 572-1-28-3- تأمین رضایتمندی مصرف کننده گان و مزایای آن 582-1-28-4- مسیر مستقیم از رضایتمندی به نام و نشان تجاری به اعتماد به نام و نشان تجاری 592-1-28-5- مسیر غیر مستقیم از رضایتمندی به نام ونشان تجاری به اعتماد از طریقUebv 592-1-29- وفاداری به نام و نشان تجاری 592-1-29-1- بررسی وفاداری 622-1-29- 2- وفاداری به نشان تجاری 652-1-29-3- رویکردهای وفاداری به نام و نشان تجاری 662-1-29- 4- طبقه بندی وفاداری براساس دومتغیر نگرش ورفتار 672-1-30- ارزش مشتری 702-1-30-1- شناسایی مصرف کننده گان وفادار به نشان تجاری 702-1-31- رابطه بین رضایتمندی مشتری و وفاداری به نام و نشان تجاری 722-1-32- رابطه بین نگرش و رفتار با وفاداری به نام و نشان تجاری 722-1-33- خودانگاره 722-1- 34- تعلق و دلبستگی به نام و نشان تجاری 742-1- 35- شناخت مصرف کنندگان از نام و نشان تجاری و رفتار خرید 772-2- پیشینه تحقیق 792-2-1- تحقیقات انجام شده .82فصل سوم: مواد و روشها3-1- مقدمه 853-2- روش و مراحل تحقیق 853-2-1- از نظر هدف و ماهیت تحقیق 853-2-2- نوع تحقیق از نظر گردآوری داده ها 853-2-3- ابزار گردآوری اطلاعات 863-2-4- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه 863-3- روایی و پایایی ابزار تحقیق 873-3-1- پایایی ابزار سنجش 883-3-2- روائی(اعتبار) ابزار اندازه گیری پرسشنامه 883-3-2-1- روایی محتوا 883-3-2-2- روایی سازه 89فصل چهارم: نتایج4-1- مقدمه 914-2- پایایی ابزار سنجش 924-3- آمار توصیفی 934-3-1- بررسی ویژگی جامعه آماری از لحاظ جنسیت 1044-3-2- بررسی ویژگی جامعه از لحاظ سن 1044-3-3- بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت تحصیلات 1054-4- آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق 1054-4-1- بررسی وضعیت متغیرها 1064-4-1-1- وضعیت متغیر کیفیت خدمات 1064-4-1-2- وضعیت متغیر تجربه 1074-4-1-3- وضعیت متغیر ارتباطات 1084-4-1-4- وضعیت متغیر اعتماد 1094-4-1-5- وضعیت متغیر رضایتمندی 1104-4-1-6- وضعیت متغیر خودانگاره 1114-4-1-7- وضعیت متغیر تعلق 1124-4-1-8- وضعیت متغیر توجهات خرید 1134-4-2- تحلیل عاملی تأییدی 1144-4-2-1- ارزیابی بخش اندازه گیری مدل 1144-4-2-1-1- تحلیل عاملی متغیر کیفیت 1154-4-2-1-2-تحلیل عاملی متغیر تجربه 1184-4-2-1-3- تحلیل عاملی متغیر ارتباطات 1214-4-2-1-4-تحلیل عاملی متغیر اعتماد 1244-4-2-1-5- تحلیل عاملی متغیر رضایتمندی 1274-4-2-1-6- تحلیل عاملی متغیر