برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1-مقدمه.2
2-1- بیان مساله.2
3-1- اهمیت وضرورت انجام تحقیق.5
4-1- اهداف تحقیق.7
5-1- سؤالات تحقیق.7
6-1- فرضیههای تحقیق.8
7-1- تعریف واژهها واصطلاحات فنی وتخصصی8
فصل دوم: ادبیات نظری ومرور پیشینه
1-2- مقدمه.11
2-2- تاریخچه زنجیره تامین14
3- 2- تعاریف مدیریت زنجیره تامین16
4-2- دیدگاه های رایج درمدیریت زنجیره تامین. 20
5-2- چارچوبهاوفرآیندهای مدیریت زنجیره تامین.20
6-2- معیارهای ارزیابی عملکرد زنجیره تامین22
7-2- تکنیکهای بهینه سازی تدارکات.25
1-7-2- معیارهای مالی.26
2-7-2- استراتژیهای قراردادهای تدارکات27
1-2-7-2- تاثیربرگردش وجوه. 28
2-2-7-2- روندتقاضا. 29
3-7-2- استراتژیهای مدیریت ارتباط تامین کننده. .29
1-3-7-2- روش عمومیSRM 29
2-3-7-2- استراتژیهای بخش بند ی تامین کننده. 30
3-3-7-2- انتخاب صحیح تامین کننده. 31
4-3-7-2- درک قیمت گذاری. 31
5-3-7-2- کنترل کیفیت .31
8-2- کارت امتیازی متوازن.33
9-2- تحولات کارت امتیازی متوازن.35
10-2- مناظرکارت امتیازی متوازن36
11-2- توازن درمیان کارت امتیازی متوازن.40
12-2- تعداد مناظردریک کارت امتیازی متوازن41
13-2- کارت امتیازی متوازن ابزاری برای بهینه سازی43
14-2 – مروری برتحقیقات پیشین.48
1-14-2- تحقیقات خارجی 48
2-14-2- تحقیقات.داخلی 52
15-2- معرفی.شرکت.پاکشو58
فصل.سوم: روششناسی تحقیق
1-3- مقدمه.62
2-3- فرآیندتحقیق.62
3-3- روش تحقیق.64
4-3- جامعه ونمونه آماری64
5-3- ابزارجمع آوری اطلاعات.66
6-3- روایی و پایایی پرسشنامه.67
7-3- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات.68
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها
1-4- مقدمه.71
2-4- توصیف جامعه آماری71
1-2-4- توصیف جامعه آماری برحسب جنسیت. 71
2-2-4-توصیف جامعه آماری برحسب تحصیلات. 72
3-2-4- توصیف جامعه آماری.برحسب سن 73
4-2-4- توصیف جامعه آماری برحسب حوزه فعالیت. 74
3-4-توصیف آماری داده های تحقیق. 76
1-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال اول 76
2-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال دوم 77
3-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال سوم. 81
4-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال چهارم 83
5-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال پنجم .89
6-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال ششم. 92
7-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال هفتم 93
8-3-4- توصیف آماری مربوط به سوال هشتم. 97
4-4- آزمون فرضیات100
فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهاد
1-5- مقدمه.111
2-5-بررسی فرضیات تحقیق111
3-5- محدودیتهای تحقیق.114
4-5- بحث ونتیجه گیری115
5- 5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی118
منابع وماخذ
منابع119.
پیوستها 125.
پرسشنامه126
Abstract.133
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول 1-2- برخی تعاریف ازمدیریت زنجیره تامین. .19
جدول 2-2- مرور برخی از تحقیقات انجام شده .57
جدول 1-4- ترکیب جامعه آماری برحسب جنسیت71
جدول 2-4- ترکیب جامعه آماری برحسب میزان تحصیلات .72
جدول 3-4- ترکیب جامعه آماری برحسب سن 73
جدول 4-4-ترکیب جامعه آماری برحسب حوزه فعالیت 75
جدول 5-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال اول 76
جدول 6-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال دوم. 78
جدول 7-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال سوم. 81
جدول8-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال چهارم. 84
جدول9-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال پنجم 89
جدول10-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال ششم. 92
جدول11-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال هفتم 94
جدول12-4- خلاصه جواب نمونه آماری به سوال هشتم .98
فهرست نمودارها
عنوان شماره صفحه
نمودار 1-4- ترکیب جامعه آماری برحسب جنسیت .72
نمودار 2-4- ترکیب جامعه آماری برحسب میزان تحصیلات 73
نمودار 3-4- ترکیب جامعه آماری برحسب سن 74
نمودار 4-4- ترکیب جامعه آماری برحسب حوزه فعالیت .75
نمودار5-4- پراکندگی پاسخ سوال اول برحسب گزینه ها .77
نمودار6-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری را به سوال میزان اهمیت قابل اطمینان بودن تحویل توسط تامین کننده ها .78
نمودار7-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری را به سوال میزان اهمیت کیفیت مواد تامینشده توسط
تامینکننده ها 79
نمودار8-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت کیفیت خدمات تامین کننده ها 79
نمودار9-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت قیمت تامین کننده ها 80
نمودار10-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت مشارکت با تلاشهای تحقیق وتوسعه .80
نمودار11-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت سیستم مدیریت کیفی تامین کننده درارزیابی کیفیت مواد تامین کننده .82
نمودار12-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت گواهی های اخذشده درارزیابی کیفیت مواد تامین کننده 82
نمودار13-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت کیفیت نمونه های محصول درارزیابی کیفیت مواد تامین کننده 83
نمودار14-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت همکاری باتحقیق وتوسعه درمجموعه ابزارهای داخلی 85
نمودار15-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت افزایش کارایی کارکنان درمجموعه ابزارهای داخلی 85
نمودار16-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت خرید در زمانهای مزایده درمجموعه ابزارهای داخلی 86
نمودار17-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت به حداقل رساندن دوره زمانی دریافت سفارش خرید تا ارائه سفارش خریداز تامین کننده درمجموعه ابزارهای داخلی 86
نمودار18-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت بهینه سازی تعداد قراردادها درمجموعه ابزارهای داخلی 87
نمودار19-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت بهینه سازی تعداد تامین کننده ها درمجموعه ابزارهای داخلی .87
نمودار20-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت تاکید بر اهمیت ارتباط با تامین کنندگان درمجموعه ابزارهای داخلی 88
نمودار21-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اهمیت به حداقل رساندن مخارج مستقل درمجموعه ابزارهای داخلی .88
نمودار22-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان تاکید برابزارها واسلوبشناسی انتخاب تامین کنندۀ درست درارتباط با تامین کنندگان 90
نمودار23-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان تاکید توسعه تامین کننده درارتباط با
تامین کنندگان 90
نمودار24-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان تاکید برتحلیل مخارج درارتباط با
تامین کنندگان .91
نمودار25-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان تحلیل بازاردرارتباط باتامین کنندگان 91
نمودار26-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان تاکید بر ابزار پشتیبانی درتوسعه
تامین کنندگان .92
نمودار27-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال ششم .93
نمودار28-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان همکاری تامین کنندگان با فعالیتهای تحقیق
وتوسعه .95
نمودار29-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان همکاری با برنامه ریزی استراتژیک
تامین کنندگان .95
نمودار30-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان مشارکت دوطرفه دردانش وفن کاربین شرکت و تامین کنندگانش 96
نمودار31-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان همکاری براساس درک همکاری و اهداف دوجانبه .96
نمودار32-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان همکاری شرکت و تامین کنندگانش، هردو،درجهت موفقیت دیگری. 97
نمودار33-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان اعتماد .98
نمودار34-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان رفتارفرصت طلبانه تامین کنندگان 99
نمودار35-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان رفتارفرصت طلبانه شرکت 99
نمودار36-4- توزیع پاسخهای جمعیت آماری به سوال میزان شفافیت درتعامل .100
فهرست اشکال
عنوان شماره صفحه
شکل 1-2- تعاریف مختلف مدیریت زنجیره تامین 17
شکل 2-2- تکامل دیدگاهای مدیریت زنجیره تامین .20
شکل3-2- چارچوب مدیریت زنجیره تامین : عناصروتصمیمات(احمدی کهنعلی، 1387) 21
شکل4‑2- چهارمنظرکارت امتیازی متوازن ( (Kaplan et al,2005 .38
شکل 1-3- فرآیند تحقیق .63