نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت
عنوان : تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهارزش ویژه برند به عنوان یک شاخص کلیدی جهت تعیین وضعیت سلامت برند و بازبینی مداوم آن،مرحله ای مهم در مدیریت موثر برند است.با توجه به رویارویی شرکت ها با رقابتی همه جانبه و جهانی در بازار کنونی برند سازی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. شرکت ها به ابزاری جهت افزایش ارزش ویژه برند خود و ایجاد تمایز نیاز دارند. کوشش ها و فعالیت های بازاریابی یکی از مهمترین ابزارها در این راستا می باشد.انتخاب یک آمیخته ترفیع مناسب به بهبود جایگاه هر برندی در میان رقبای خود می انجامد.هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از دیدگاه مصرف کنندگان فروشگاه پروما در شهر تهران می باشد. این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش انجام تحقیق، توصیفی از نوع علی، می باشد.جامعه آماری این تحقیق شامل همه مشتریان فروشگاه پروما می باشد که حداقل یک بار از فروشگاه پروما خرید کرده اند و حجم نمونه، 384 نفر که از طریق روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده بودند، است. برای تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از نرم افزار SPSS و همچنین لیزرل و تکنیک آماری معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته ایم تا از این طریق ارتباط علی بین معیارهای مدل مشخص شده و بتوان راهکارهای صحیح ومناسب را تدوین نمود.یافته ها نشان می دهد که تبلیغات، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم به ترتیب اثر مثبت و قویتری نسبت به سایر عناصرآمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما دارند.همچنین اثر فروش حضوری و پیشبرد فروش مثبت اما ضعیفتر بوده اند.همچنین رابطه معناداری بین پیشبرد فروش و آگاهی از برند ، پیش برد فروش و تداعی با برند ، روابط عمومی و وفاداری به برند ، روابط عمومی و تداعی با برند ،بازاریابی مستقیم و وفاداری به برند ، فروش حضوری و آگاهی از برند مشاهده نشد.کلمات کلیدی: آمیخته ترفیع، برند، ارزش ویژه برند، خرده فروشی ، فروشگاه زنجیره ایفهرست مطالبعنوان صفحهفصل 1: کلیات تحقیق 181-1- مقدمه 191-2- بیان مساله 201-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 221-4- اهداف تحقیق 241-5- سوالات تحقیق 241-6- فرضیات تحقیق 251-7- روش تحقیق از نظر شیوه انجام تحقیق 271-8- جامعه آماری پژوهش و ابزار سنجش 271-9- قلمرو تحقیق 271-10- تعریف روش های مورد نظر برای تجزیه و تحلیل داده ها وآزمون فرضیه ها: 281-11- چهارچوب نظری تحقیق 281-12- متغیر های تحقیق 291-12-1- متغیر های مستقل 291-12-2- متغیرهای میانجی وابسته 291-12-3- متغیر های وابسته نهایی 301-13- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 30فصل 2: ادبیات تحقیق 342-1- مقدمه 352-2- مفاهیم تحقیق 362-2-1- آمیخته ترفیع و ابعاد آن 362-2-2- ابعاد ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده در مدل آکر 472-2-3- ارزش ویژه برند 512-3- تحلیل و نقد مبانی نظری 552-3-1- مدل کلر 552-3-2- مدل کاپفرر 572-3-3- مدل آکر 582-4- مروری بر صنعت خرده فروشی 592-4-1- انواع سازمان های خرده فروشی 602-4-2- فروشگاه های زنجیره ای 622-4-3- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در دنیا 642-4-4- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در ایران 662-4-5- فروشگاه زنجیره ای پروما 692-4-6- جمع بندی صنعت مورد مطالعه 702-5- پیشینه تحقیق 702-5-1- سوابق تحقیقات داخلی 702-5-2- سوابق تحقیقات خارجی 752-6- جمع بندی 80فصل 3: روش تحقیق 823-1- مقدمه 823-2- روش تحقیق 833-3- جامعه آماری 853-4- نمونه آماری 863-4-1- حجم نمونه آماری 863-4-2- روش نمونه گیری 873-5- ابزار گردآوری داده ها 873-6- ویژگی های فنی ابزار گردآوری داده ها 913-6-1- روایی 913-6-2- پایایی 923-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 943-7-1- روش های آزمون آماری 943-7-2- آزمون های برازندگی مدل کلی 973-8- دلیل انتخاب روش لیزرل برای این مطالعه 993-9- جمع بندی 99فصل 4: تجزیه و تحلیل داده ها 1004-1- مقدمه 1014-2- ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه 1024-2-1- جنسیت 1024-2-2- سن اعضای نمونه 1034-2-3- وضعیت تاهل 1054-2-4- سطح تحصیلات اعضای نمونه 1064-2-5- مشاغل اعضای نمونه 1074-2-6- حجم خرید ماهانه 1094-3- توصیف متغیر های تحقیق 1114-4- شاخص های توصیفی متغیر های تحقیق 1124-5- تحلیل عاملی سازه های تحقیق 1144-5-1- تحلیل عاملی تأییدی متغیر فروش حضوری 1154-5-2- تحلیل عاملی تأییدی متغیر پیشبرد فروش 1174-5-3- تحلیل عاملی تأییدی متغیر روابط عمومی 1194-5-4- تحلیل عاملی تأییدی متغیر بازاریابی مستقیم 1224-5-5- تحلیل عاملی تأییدی متغیر تبلیغات 1244-5-6- تحلیل عاملی تأییدی متغیر کیفیت درک شده 1274-5-7- تحلیل عاملی تأییدی متغیر وفاداری برند 1294-5-8- تحلیل عاملی تأییدی متغیر آگاهی از برند 1314-5-9- تحلیل عاملی تأییدی متغیر تداعی برند 1334-5-10- تحلیل عاملی تأییدی