لامی
واحد رشت
دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
رشته:مدیریت بازرگانی – گرایش بیمه
عنوان:
رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)
استاد راهنما:
دکتر مریم اوشک سرائی
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه 31-2) بیان مساله 41-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 61-4) مدل مفهومی تحقیق 71-5) هدف تحقیق 81-6) فرضیه های تحقیق 81-7) تعریف متغیرها 91-8) قلمرو تحقیق 10فصل دوم: مبانی نظری تحقیق2-1) مقدمه 122-2) مفهوم عملکرد سازمانی 132-3) ارزیابی عملکرد سازمانی 142-4) ابعاد عملکرد سازمانی 152-4-1) عملکرد مشتری 162-4-2) عملکرد مالی 162-5) عوامل موثر بر عملکرد سازمانی 172-5-1) مدیریت کیفیت جامع و عملکرد سازمانی 172-5-2) بازارگرایی و عملکرد سازمانی 182-5-3) عوامل محیط خارجی 182-6) مدیریت کیفیت جامع 182-7) تاریخچه مدیریت کیفیت جامع 232-8) مدیریت کیفیت جامع در بخش خدمات 242-9) ابعاد مدیریت کیفیت جامع 252-10) عوامل موفقیت مدیریت کیفیت جامع 272-11) بازارگرایی 302-12) دیدگاه های مربوط به بازارگرایی 332-12-1) دیدگاه تصمیم گیری از نظر شاپیرو (1988) 332-12-2) دیدگاه هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی (1990) 342-12-3) دیدگاه فرهنگی از نظر نارور و اسلاتر (1990) 352-12-4) دیدگاه کانون استراتژیک از نظر روکرت (1992) 352-12-5) دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند (1993) 362-12-6) دیدگاه ترکیبی از نظر لافرتی و هالت (1999) 372-12-7) رویکرد قابلیت های سازمانی از دیدگاه دی (1994) 372-12-8) رویکرد فرهنگ سازمانی چند لایه از دیدگاه هامبورگ و پفلسر (2000) 382-13) نتایج بازارگرایی 382-14) محیط خارجی 392-15) پیشینه تجربی 402-15-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور 402-15-2) مطالعات انجام شده در خارج از کشور 45فصل سوم: روش تحقیق3-1) مقدمه 493-2) روش تحقیق 493-3) جامعه آماری 493-4) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 493-5) روش گردآوری داده ها و اطلاعات 513-6) ابزار گردآوری اطلاعات 513-7) اعتبار یا روایی ابزار تحقیق 533-8) اعتماد یا پایایی ابزار تحقیق 533-9) معرفی تکنیک های آماری 54فصل چهارم: تجزیه تحلیل و اطلاعات4-1) مقدمه 564-2) آمارتوصیفی متغیرها 564-2-1) فراوانی جنسیت پاسخگویان 564-2-2) فراوانی تحصیلات پاسخگویان 574-2-3) فراوانی وضعیت تاهل پاسخگویان 574-2-4) خلاصه وضعیت آمار توصیفی متغیرهای تحقیق 584-3) آمار استنباطی 594-3-1) آزمون نرمال بودن متغیرها 594-3-2) آزمون مدل اندازه گیری 604-3-3) آزمون مدل ساختاری 634-3-4) بررسی فرضیه های تحقیق 68فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1) مقدمه 725-2) بحث در نتایج توصیفی داده های تحقیق 725-2-1) توصیف داده های مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 725-2-2) توصیف داده های مربوط به وضعیت تاهل پاسخ دهندگان 725-2-3) توصیف داده های مربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان 735-3) نتیجه گیری از آزمون فرضیه ها و مقایسه نتایج 735-3-1) نتیجه گیری از فرضیه اول 735-3-2) نتیجه گیری از فرضیه دوّم 745-3-3) نتیجه گیری از فرضیه سوّم 755-3-4) نتیجه گیری از فرضیه چهارم 765-