دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو ارسال شده در 2 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو دانشگاه آزاد اسلامی پایاننامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی «M.A»گرایش : بازاریابی بین الملل موضوع :بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو استاد راهنما :استاد مشاور :نگارنده : سال تحصیلی : 1391-1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده: 1 فصل اول:کلیات تحقیقمقدمه 31- 1 بیان مسأله: 41- 2 اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق: 51-3 اهداف تحقیق: 51-4 چارچوب نظری: 61-5- سؤالات تحقیق: 71-6- فرضیههای تحقیق: 81-7 روش تحقیق : 81-8 قلمرو تحقیق : 91-9 محدودیتهای تحقیق : 91-10 واژگان کلیدی : 9 فصل دوم:ادبیات تحقیقمقدمه: 122-1 تعریف بازاریابی : 122-2 ابعاد بازاریابی : 122-3 فلسفه های مدیریت بازاریابی: 152-3-1 گرایش تولید: 162-3-2 گرایش محصول: 163-3-3 گرایش فروش: 162-3-4 گرایش بازریابی : 162-3-5 گرایش بازاریابی اجتماعی 182-4 ماهیت و اهمیت ترفیعات و تشویقات 182-5 روش های ترفیع: 18فهرست مطالبعنوان صفحه2-6 تعیین ترکیب فعالیت های تشویقی: 192-7 عوامل موثر بر ترکیب ترفیع: 192-8 اجزای آمیخته ترفیع و تشویق عبارتند از: 202-9 انواع بازاریابی 212-9-1 بازاریابی خود (شخصی) 212-9-2 بازاریابی سازمان 212-9-3 بازاریابی مکان 222-9-4 بازاریابی ایده 222-9-5 بازاریابی خدماتی 222-10مفهوم تبلیغات 232-11 طبقه بندی تبلیغات: 242-12 انواع تبلیغ تجاری 252-13عناصر تبلیغ 272-14ویژگی های تبلیغ 282-15 تمهیدات تبلیغ 282-16روش های تبلیغ 302-17زبان تبلیغ 312- 18 تصمیمات عمده در تبلیغ 322-8-1 تعیین هدف: 332-8-2 تعیین بودجه تبلیغ 342-8-3 تصمیمات در مورد پیام: 352-8-4 تصمیمات در مورد رسانه آگهی: 352-8-5 ارزیابی عملیات آگهی: 362-19 ده اشتباه رایج در تبلیغات: 362-20 اهداف تبلیغات 402-21 اهداف ترغیب مشتریان: 40فهرست مطالبعنوان صفحه2-22ویژگی های تبلیغات نوین 402-22-1 اشکال تبلیغات نوین 412-23 مخاطب از دیدگاه اندیشمندان مکتب انتقادی فرانکفورت 442-23-1 دسته بندی مخاطبان 452-23-1-1 دسته بندی مخاطبان بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی 462-23-1-2 دسته بندی بر حسب باورها 462-23-1-3 دسته بندی بر اساس نگرش ها 462-23-1-4 دسته بندی بر مبنای شیوه زندگی 472-23-1-5 دسته بندی بر اساس اصل دسترسی 472-23-1-6 دسته بندی بر اساس منابع اقتصادی مخاطبان 482-23-1-7 دسته بندی بر مبنای مراحل فراگرد 482-23-1-8 دسته بندی بر اساس استفاده از رسانه ها 492-23-1-9 دسته بندی بر اساس مجرا و پیام 492-23-2 هفت نقش کارگزار تبلیغ در ارتباط با مخاطبان هدف 492-24 رفتار مصرف کننده: 522-24-1 مهم بودن مطالعه رفتار مصرف کننده: 522-24-2 فرآیندهای مبادله و رفتار مصرف کننده 552-24-3عناصر مبادله 552-24-4 شخصیت و رفتار مصرف کننده 582-25 تصویر محصول: 582-25-1 تصویر محصول و باورهای مصرف کننده: 612-26 انواع دیدگاه ها در مورد تصمیم گیری مصرف کنندگان 622-27 الگوی رفتار مصرف کننده 66 ادامه خواندن