FACEBOOK TWITTER PINTEREST پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازرگانی بین الملل موضوع: بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی92-1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول :کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان مسأله 3 1-3- اهمیت موضوع وضرورت انجام تحقیق 6 1-4- چارچوب نظری ومدل مفهومی تحقیق 7 1-5- اهداف تحقیق 11 1-6- فرضیه های تحقیق 12 1-7- سوالات تحقیق 12 1-8- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی 12 1-9- قلمرو زمانی، مکانی وموضوعی 15 1-10- روش تحقیق 15 1-11- ابزار گردآوری داده ها 15 1-12- روش تحلیل داده ها 15 1-13 جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق 16 فصل دوم :ادبیات وپیشینه تحقیق 2-1- مقدمه 18 2-2- نام ونشان تجاری 19 2-3- مروری بر سیر تحولات برند در جهان 21 2-4- تاریخچه برند در ایران 23 2-5- آگاهی از علامت تجاری و کیفیت ادراک شده 24 2-6- ارزش برند 26 2-6-1- اجزای ارزش برند 27 2-6-2- رابطه میان ابعاد ارزش برند 27 عنوان صفحه 2-7- وفاداری به برند 28 2-7-1-تعریف ترکیبی وفاداری به برند 30 2-7-2- بازاریابی وفاداری به علامت تجاری 31 2-7-3- طبقه بندی وفاداری به برند 32 2-8- وفاداری مشتری 33 2-9- رابطه رضایت و وفاداری 36 2-10- مزایای مشتریان وفادار 39 2-11- افزایش وفاداری مشتری 39 2-12- اعتماد 41 2-13- رابطه میان کیفییت خدمات ، رضایت مندی و اعتماد مشتری 42 2-14- تعاریف ومفهوم اعتماد 43 2-15- پیش شرط های اعتماد 44 2-16- نتایج اعتماد مربوط به بازاریابی 45 2-17- مفهوم تعهد در خدمات 47 2-18- تعاریف ومفهوم رضایت مشتری 47 2-19- نیازهای مشتری 50 2-20- ارزیابی وسنجش رضایت مشتری 51 2-21- تأمین رضایت مشتری 52 2-22- تأثیرات رابطه مندی بر رفتار کلامی شفاهی 53 2-23- تبلیغات شـــفاهی(تبلیغات دهان به دهان ) 53 2-24- عوامل مؤثر بر تبلیغات کلامی 54 2-25- مروری بر متون دررابطه با تبلیغات کلامی 56 2-26- پیامدهای تبلیغات دهان به دهان 57 2-27 -پیشینه تحقیق 58 فصل سوم: روش اجرای تحقیق 3-1- مقدمه 63 3-2- روش تحقیق 63 عنوان صفحه 3-2-1-از نظر هدف 63 3-2-2-از نظر روش 63 3-3- فرآیند اجرای تحقیق 64 3-4- جامعه آماری و تعیین حجم نمونه 65 3-5- روش های گردآوری داده ها 66 3-6- ابزارگردآوری اطلاعات 66 3-7-روایی و پایایی 67 3-7-1- روایی پرسشنامه 67 3-7-2- پایایی 67 3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 68 3-9-انواع معیار های برازش مدل 70 3-10-شاخص مجذور کای 71 3-10-1-جذر برآورد واریانس خطای تقریب (RMSEA ) 72 3-10-2-شاخص برازندگی تطبیقی (CFI) 72 3-10-3-شاخص برازندگی (GFI) و شاخص تعدیل شده برازندگ ادامه خواندن
دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاههای لوازم خانگی اسنوا)