دانشگاه آزاد اسلامی
واحد علوم و تحقیقات کرمان
دانشکده علومانسانی، گروه علوم تربیتی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی (M.A)
گرایش: مدیریت آموزشی
عنوان:
بررسی میزان آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی و ارتباط آن با موفقیت شغلی آنها از دیدگاه مدیران مدارس متوسطه شهرستان رفسنجان
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مسأله. 4
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 6
1-4- اهداف پژوهش. 7
1-4-1 هدف اصلی پژوهش. 7
1-4-2 اهداف ویژه 7
1-5- سوالات پژوهش. 8
1-6- تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات. 9
1-6-1 تعاریف نظری 9
1-7- قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی پژوهش. 10
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه. 12
2-2- مبانی نظری پژوهش. 12
2-2-1 بخش اول: مدیریت آموزشی 12
2-2-1-1- مدیریت. 12
2-2-1-2 اثرات و کاربرد تئوری مدیریت علمی در سازمان های آموزشی 13
2-2-1-3 تئوری اداری 15
2-2-1-4 نگرش سیستمی 17
2-2-1-5 رابطه نگرش سیستمی با نگرش های پیشین خود. 19
2-2-1-6 اهمیت نگرش سیستمی 20
2-2-1-7 انواع نظریه سیستمی 22
2-2-1-8 انتقادات وارده بر نظریه سیستم ها 26
2-2-1-9 مدیریت اقتضایی 27
2-2-1-10 دیدگاه مصالحه جویانه اقتضایی 27
2-2-1-11 اهمیت مدیریت آموزشی 31
2-2-1-12 تعریف مدیریت آموزشی 33
2-2-1-13 اهداف مدیریت آموزشی 34
2-2-1-14 مهارتهای سهگانه مدیریت. 34
2-2-1-15 کارکردهای مدیریت آموزشی 35
2-2-1-16 ویژگیهای مدیر آموزشی 36
2-2-2 بخش دوم: موفقیت شغلی 36
2-2-2-1 مفاهیم مرتبط با موفقیت شغلی 38
2-2-2-2 نظریه ی شغلی- شخصیتی جان ال. هالند. 42
2-2-2-3 راهنمائی شغلی 43
2-2-2-4 اطلاعات شغلی 43
2-2-2-5 محدودیت تنوع شغلی زنان و موفقیت شغلی آن ها 51
2-2-2-6 تبعیض شغلی عمودی برای زنان و موفقیت شغلی آن ها 51
2-2-2-7 انگیزش و موفقیت شغلی 53
2-3- مرور پژوهش های انجام شده 55
2-3-1 پژوهشهای انجام شده درداخل کشور. 55
2-3-2 پژوهشهای انجام شده در خارج کشور. 58
2-4- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری تحقیق 58
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه. 61
3-2- روش تحقیق 61
3-3- جامعه آماری و نمونه مورد مطالعه (حجم نمونه و روش نمونه گیری) 61
3-4- ابزار تحقیق و روایی و پایایی ابزار. 61
3-5- روش تجزیه و تحلیل دادهها 62
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
4-1- مقدمه. 64
4-2- یافتههای جمعیت شناختی 64
4-2-1 توصیف گروه نمونه بر حسب جنسیت. 64
4-2-2 توصیف گروه نمونه بر حسب سطح تحصیلات. 65
4-2-3 توصیف گروه نمونه بر حسب سن 66
4-3- تحلیل داده ها 67
4-3-1 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه اول تحقیق 67
4-3-2 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه دوم تحقیق 68
4-3-2 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به فرضیه سوم تحقیق 69
4-3-3 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه چهارم تحقیق 70
4-3-4 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه پنجم تحقیق 71
4-3-5 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه ششم تحقیق 71
4-3-6 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه هفتم تحقیق 71
4-3-7 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه هشتم تحقیق 74
4-3-8 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه نهم تحقیق 75
4-3- 9 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه دهم تحقیق 76
4-3-10 تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه یازدهم تحقیق 77
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه. 79
5-2- بحث و نتیجه گیری 79
5-3- پیشنهادات. 81
5-3-1 پیشنهادات مبتنی بر یافته های پژوهش. 81
5-3-2 پیشنهادات برای محققان دیگر. 83
5-4- محدودیت های تحقیق 83
5-4-1 در کنترل محقق 83
5-4-2 خارج از کنترل محقق 83
منابع و مآخذ. 84
فهرست منابع فارسی 84
فهرست منابع انگلیسی 87
پیوست. 88
چکیده انگلیسی 91
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول 4-1: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب جنسیت. 64
جدول 4-2: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب تحصیلات. 65
جدول 4-3: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب