دانلود پایان نامه ارشد : بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری ارسال شده در 2 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع عنوان : بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری (مورد مطالعه: سازمان ملی استاندارد ایران) استاد راهنما: جناب آقای دکتر یداله رجایی استاد مشاور: جناب آقای دکترآرش حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه. 3 1-2- تعریف موضوع پژوهش. 4 1-3- بیان مساله. 4 1-4- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش. 5 1-5- اهداف پژوهش. 6 1-5-1- اهداف کلی 6 1-5-2- اهداف جزئی 6 1-6-کاربردهای تحقیق 6 1-7- سئوالات تحقیق 6 1-8- فرضیههای تحقیق 7 1-9- قلمروتحقیق 7 1-9-1- قلمرو موضوعی 7 1-9-2 – قلمرو زمانی تحقیق 7 1-9-3- قلمرو مکانی تحقیق 7 1-10- روش تحقیق 7 1-11- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغییرها و واژههای کلیدی 8 فصل دوم: مبانی نظری وپیشینه تحقیق 2-1-مقدمه. 11 2-2- مروری بر ادبیات موضوع. 12 2-2-1- مشتری کیست؟. 12 2-2-2- انواع مشتری 12 2-2-3- ا همیت مشتری 12 2-2-4- مدیریت ارتباط با مشتریان. 13 2-2-5-شناسایی نیازهای مشتریان. 13 2-3- رضایتمندی مشتریان و اهمیت آن. 14 2-3-1 تعریف رضایت مشتری 14 2-3-2-انواع مشتری بر اساس سطح رضایت مندی 15 2-3-3- پیامدهای رضایت مشتری 16 2-3-4- رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری 17 2-3-5-اندازهگیری رضایت مشتریان. 18 2-4- شاخصهای رضایت مشتری (CSI) 19 2-4-1- شاخص رضایت مشتری سوئد (SCSB) 19 2-4-2- شاخص ملی رضایت مشتری آمریکا (ACSI) 20 2-4-3- توسعه مدل ACSI برای بخش خصوصی 21 2-4-4- شاخص ملی رضایت مشتری مالزی (MCSI) 21 2-4-5- شاخص رضایت مشتری اروپا (ECSI) 22 2-4-6-شاخصهای رضایت مشتریان در مدل سرآمدی EFQM. 23 2-5- شاخصهای رضایت مشتریان در حوزه خدمات. 25 2-5-1- استخراج عوامل و شاخصهای مرتبط با سنجش رضایت مشتریان. 26 2-5-2 تعریف انتظارات. 27 2-5-3 انواع انتظارات. 27 2-5-3-1 -انتظارات پیش یاب. 27 2-5-3-2- انتظارات هنجاری 27 2-5-3-3- انتظارات در حد کفایت. 27 2-6-کیفیت. 28 2-6-1 خدمات. 28 2-6-2- کیفیت خدمات. 30 2-6-3- ابعاد کیفیت خدمات. 31 2-6-3-1- مدل شکاف پاراسورامان. 31 2-3-6-2- مدل کیفیت فنی و وظیفهای 34 2-6-3-4- مدل گامسون. 37 2-6-3-5-مدل کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت. 37 2-6-3-3- مدل کانو. 38 2-7- وفاداری 41 2-7-1- تعاریف مختلف وفاداری 41 2-7-2- مشتری وفادار. 42 2-7-3- مزایای حاصل از وفاداری مشتریان. 42 2-7-4- دسته بندی انواع وفاداری 43 2-7-5-انواع وفاداری بر اساس رویکردها 43 2-8- مدل مفهومی پژوهش. 43 2-9-بخش دوم مروری بر تحقیقات پیشین 44 2-9-1- پژوهشهای خارجی 44 2-9-2- پژوهش داخلی 45 2-10- معرفی سازمان ملی استاندارد ایران. 47 2-10-1- وظایف سازمان. 49 فصل سوم: روش شناسی تحقیق 3-1- مقدمه. 51 3-2- روش تحقیق 52 3-3- جامعه آماری 52 3-4-حجم نمونه آماری و روش تعیین آن. 52 3-5- ابزارهای گردآوری دادههاواندازه گیری متغییرها: 53 3-6-روایی (اعتبار) پرسشنامه(Validity) 55 3-7- انواع اعتبار. 55 3-7-1- اعتبار محتوا 55 3-7-2-اعتبار صوری 55 3-7-3- اعتبار ملاکی 55 3-7-4- اعتبار سازه Validity. 55 3-8- پایایی (قابلیت اعتماد) Reliability. 55 3-8-1- انواع روشهای محاسبه پایایی 56 3-9-تجزیه وتحلیل دادهها 60 3-9-1- آزمون ویلکاکسون. 60 3-9-2- مدل معادلات ساختاری SEM. 60 3-9-3- ضریب همبستگی اسپیرمن 60 3-9-4- رتبه بندی فرید من 61 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها و یافتههای تحقیق 4-1- مقدمه. 63 4-2- آمار توصیفی و توصیف آماری متغییرها 64 4-2-1- متغییرهای جمعیت شناختی 64 4-2-1-1- سن با جنسیت پاسخگویان. 64 ادامه خواندن