واحد رشت
دانشکده مدیریت وحسابداری
گروه آموزشی مدیریت دولتی
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
رشته: مدیریت دولتی- گرایش منابع انسانی
عنوان :
تاثیر جو اخلاقی سازمانی بر نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش در دانشگاه های گیلان
استاد راهنما :
سرکار خانم دکتر مریم اوشک سرائی
نیمسال تحصیلی :
تابستان 93
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه. 1
۱-۲بیان مسئله. 2
۱-۳اهمیت وضرورت پژوهش 3
۱-۴چهارچوب نظری پژوهش. 4
۱-۵اهداف پژوهش 5
۱-۶فرضیه های پژوهش. 6
۱-٧تعاریف نظری وعملیاتی متغیرهای پژوهش 6
۱-۸ قلمروپژوهش. 9
فصل دوم:مروری برادبیات پژوهش
٢–۱ مقدمه 12
۲-۱-۱تعریف اقدامات مدیریت دانش 12
٢-۱-٢تعریف دانش. 16
۲-۱-۳تعریف مدیریت دانش 19
۲-۱-۴سیرتاریخی مفاهیم مطرح در زمینه مدیریت دانش 20
۲-۱-۵ ابعاد مدیریت دانش. 22
۲-۱-6اهمیت اقدامات مدیریت دانش در سازمان. 23
۲-۱-7 مدل ها و نظریه های مدیریت دانش. 25
۲-2تعریف عملکرد شغلی. 34
۲-2-1اهمیت عملکرد شغلی. 36
۲-2-2نظریات مختلف در زمینه عملکرد شغلی. 36
۲-3 جو اخلاقی 39
2-3-1تعریف اخلاق. 39
٢-3-2سیر تاریخی و مفاهیم مطرح در جو اخلاقی 41
۲-3-3 ابعاد جو اخلاقی. 44
۲-3-4تبیین نظریات جو اخلاقی از نگاه ویکتور و کولن 46
٢–3-5اهمیت اخلاق در سازمان 50
۲-4جو اخلاقی و مدیریت دانش 51
۲-5مدیریت دانش و عملکرد. 51
٢–6پیشینه ی پژوهش های انجام شده داخلی و خارجی 52
۲-7نتیجه گیری از پژوهش های انجام شده 56
فصل سوم:روش اجرای پژوهش
۳-۱مقدمه 59
۳-٢روش پژوهش. 59
۳-۳جامعه آماری پژوهش. 60
۳-3-1روش نمونه گیری وبرآوردحجم نمونه 60
۳-4 روش وابزارجمع اوری داده های پژوهش 61
۳-5معرفی پرسشنامه ی تحقیق. 62
۳-5-۱روایی پرسشنامه 63
۳-5-٢پایایی پرسشنامه 64
۳-6روش تجزیه تحلیل داده های پژوهش. 64
3-7 الگوریتم اجرای تحقیق. 65
فصل چهارم:جمع آوری وتجزیه تحلیل داده های پژوهش
۴-۱مقدمه 67
۴-٢توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 67
۴-٢-۱توصیف دانشگاه های مورد بررسی 67
۴-٢-٢توصیف سن پاسخ دهندگان 68
۴-٢-۳توصیف جنسیت پاسخ دهندگان 69
۴-٢-۴توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان 70
۴-٢-۵ توصیف وضعیت تاهل پاسخ دهندگان. 71
۴-٢-۶ توصیف سابقه ی کار پاسخ دهندگان. 72
۴-۳ توصیف متغیرهای پژوهش. 73
۴-4آزمون نرمالیته 80
۴-5بررسی مدل تحقیق 81
۴-5-1بررسی مدل تحقیق در حالت استاندارد. 81
۴-5-2بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری. 82
۴-5-3نتایج تحلیل مسیر. 83
۴-5-4 بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق. 84
۴-6ازمون فرضیه های پژوهش 85
فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات
۵-۱ مقدمه. 88
۵-٢ نتایج آمارتوصیفی 88
۵-۳نتایج استنباطی 92
۵-۴ پیشنهادات برمبنای نتایج فرضیه ها 94
۵-۵ محدودیت های پژوهش 98
۵-۶ پیشنهادات برای پژوهش های آینده 99
منابع فارسی 100
منابع انگلیسی 104
پیوست ها. 107
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق برگرفته. 5
شکل 1-2: ساختار کلی پایان نامه. 10
شکل 2-1: نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش. 27
شکل 2-2 : راهبردهای مدیریت دانش 29