واحد رشت
دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه آموزشی مدیریت
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
رشته: مدیریت اجرایی
گرایش: استراتژیک
عنوان:
تاثیر عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
(مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
واحد علوم و تحقیقات گیلان)
استاد راهنما:
دکتر مراد رضایی دیزگاه
بهمن 1393
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول:کلیات تحقیق. 2
1-1- مقدمه. 3
1-2- شرح و بیان مساله پژوهشی 4
1-3- چارچوب نظری پژوهشی 7
1-4- اهمیت و ضرورت پژوهش. .11
1-5- اهداف پژوهش. 12
1-6- فرضیههای پژوهش. 13
1-7- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش. 13
1-7-1- تعاریف مفهومی متغیرها 13
1-7-2- تعاریف عملیاتی متغیرها. 15
1-8- قلمرو پژوهش 15
1-8-1- قلمرو موضوعی پژوهش. 15
1-8-2- قلمرو زمانی پژوهش 16
1-8-3- قلمرو مکانی پژوهش. 16
1-9- روش پژوهش 16
فصل دوم: بررسی ادبیات موضوعی تحقیق 17
2-1- مقدمه. 18
2-2- انگیزش یادگیری. 18
2-2-1- تعریف انگیزش و انواع آن 18
2-2-2- انگیزش یادگیری ونظریات مرتبط با آن 20
2-2-3- عوامل انگیزش یادگیری 22
2-2-3-1- شخصیت 23
2-2-3-1-1- رویکرد یادگیری اجتماعی 24
2-2-3-1-2- رویکرد روانکاوی. 24
2-2-3-1-3- رویکرد پدیدار شناختی 25
2-2-3-1-4- رویکرد صفات 26
2-2-3-2-عملکرد اساتید 27
2-2-3-2- 1- شخصیت استاد 29
2-2-3-3- نفوذ همتایان 31
2-2-3-4- پشتیبانی و مشارکت خانواده. 35
2-2-3-5- امکانات یادگیری. 36
2-2-3-5-1- ارتباطات با واسطه کامپیوتر (CMC) 38
2-2-3-5-2- فن آوری های ارتباطی تلفن همراه در آموزش و پرورش. 39
2-3- عملکرد یادگیری. 41
2-3-1- تعریف یادگیری. 41
2-3-2- رویکردهای یادگیری 42
2-3-3- یادگیری همسالان درمحیط اجتماعی فرهنگی 45
2-3-4- دیدگاههای نظری پیرامون یادگیری و یادگیری همسالان. 46
2-3-5- مدل سیستم شناختی برای پردازش اطلاعات 48
2-4- پیشینه پژوهشی 49
2-4-1- پیشینه پژوهشی در ایران. 49
2-4-2- پیشینه پژوهشی درخارج از کشور 50
فصل سوم: روش شناسی تحقیق 55
3-1- مقدمه. 56
3-2- روش پژوهش 56
3-3- جامعه آماری 56
3-4- حجم نمونه آماری و روش نمونه گیری. 57
3-5- روشها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات 57
3-5-1- ساختار پرسشنامه عملکرد یادگیری 58
3-5-2- ساختار پرسشنامه انگیزش یادگیری 58
3-6- روایی و پایایی پژوهش. 58
3-6-1- روایی (اعتبار) 58
3-6-1-1- تحلیل عاملی اکتشافی جهت بررسی روایی سازه ابزار پژوهش. 59
3-6-2- پایایی 60
3-7- روش تجزیه و تحلیل دادهها 61
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق 62
4-1- مقدّمه. 63
4-2- یافته های توصیفی. 63
4-2-1 – شاخص های توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی. 63
4-2-1 -1- جنسیت. 63
4-2-1 -2- وضعیت تاهل. 64
4-2-1 -3- رشته تحصیلی 64
4-2-1 -4- وضعیت اشتغال 65
4-2-1 -5- سن. 65
4-2-1 -5- معدل. 66
4-2-2- شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش:. 66
4-2-2-1- شاخص های توصیفی عملکرد یادگیری: 66
4-2-2-2- شاخص های توصیفی ابعاد انگیزش یادگیری:. 67
4-2-2-2-1- شخصیت دانشجو 67
4-2-2-2-2- عملکرد اساتید 68
4-2-2-2-3- نفوذ همتایان. 69
4-2-2-2-4- پشتیبانی و مشارکت خانواده. 70
4-2-2-2-5- امکانات یادگیری. 71
4-3- یافته های استنباطی 72
4-3-1- بررسی فرضیه های پژوهش: 72
4-3-2- یافته های جانبی. 84
4-3-2- 1- آزمون t گروه های مستقل:. 85
4-3-2- 2- آزمون تحلیل واریانس: 86
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری. 89
5-1- مقدمه. 90
5-2- یافته های توصیفی 90
5-3- تبیین یافتههای پژوهش(یافته های استنباطی). 94
5-4- پیشنهادات کاربردی 98
5-5- پیشنهادات برای انجام پژوهشهای آتی 99
5-6- محدودیتهای پژوهش. 100
فهرست منابع. 102
الف) منابع فارسی 103
ب) منابع لاتین . 105
پیوست 118
فهرست جداول
جدول (3-1) نتایج حاصل از بررسی پیش فرضهای تحلیل عاملی اکتشافی 59