دانشگاه پیام نور
واحد ساری
روش تحقیق در علوم رفتاری
رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت برنامه ریزی آموزشی
عنوان:
بررسی سبکهای مدیریت کلاس بر رشد مهارتهای فراشناختی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع ابتدائی دخترانه
استاد راهنما:
جناب آقای مهران عمادی
سال تحصیلی 1393-1392
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: مقدمه 9
بیان مسئله 10
اهمیت وضرورت مسئله 11
اهداف تحقیق 12
متغییرها 13
واژه های کلیدی 14
تعریف عملیاتی 15
فصل دوم:
تعریف مدیریت 17
تاریخچه شکل گیری مدیریت 20
نظریات سازمانی در مدیریت آموزشی 21
مدیریت آموزشی 25
تعاریف مدیریت آموزشی 29
ویژگی معلمان به عنوان مدیران کلاس 42
تعریف شناخت 58
مولفه های فراشناخت 59
راهبردهای نظر دهی 64
کاربردهای آموزشی 65
کمک به رشد فراشناخت 67
پیشینه تحقیق 72
فصل سوم:
روش پژوهش 75
نمونه آماری 76
روش نمونه گیری 77
جدول تناظر 78
فصل چهارم:
مقدمه 80
نتایج آمار استنباطی 81
جدول آمار استنباطی 85
فصل پنجم:
خلاصه پژوهش 93
بحث وتفسیر 94
پیشنهادات پژوهش 98
منابع فارسی 100
منابع خارجی 101
ضمایم 102
فهرست جداول