دانلود پایان نامه : بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاههای لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان) ارسال شده در 3 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع گرایش:بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گروه مدیریت عنوان بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاههای لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان) پایان نامه ارائه شده به مدیریت تحصیلات تکمیلی به عنوان بخشی از فعالیتهای تحصیلی لازم برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی استاد راهنما استاد مشاور نگارش مرداد 1394 تکه هایی از متن به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فصل1 : کلیات پژوهش1-1. مقدمه. 21-2. بیان مسأله. 21-3. اهمیت و ضرورت پژوهش. 61-4. فرضیهها 71-5. اهداف پژوهش. 71-6. پرسشهای پژوهش. 91-7. متغیرهای پژوهش. 9فصل2 : مبانی نظری پژوهش2-1. مقدمه. 162-2. برند. 172-3. اعتماد به برند. 222-4. ارزش ویژه برند. 232-5. پارامترهای موثر بر ارزش ویژه برند. 252-6. دانش برند. 382-7. وفاداری به برند. 392-8. رابطه با برند. 402-9. برند و مشخصه های آن. 402-10. برندسازی 422-11. ویژگی های یک برند خوب 432-12. آمیزه بازاریابی 482-13. آمیخته تبلیغات 482-14. سوابق مرتبط 49فصل3 : روش پژوهش3-1. مقدمه. 533-2. روش پژوهش. 533-3. جامعه آماری 553-4. نمونه آماری و روش نمونه گیری 553-5. ابزار گردآوری دادهها 563-6. اعتبار و روایی 563-7. متغیرهای تحقیق، نحوه اندازهگیری آن ها و مدل های آماری جهت آزمون فرضیات 573-7-1. متغیرهای مستقل 573-7-2. متغیر اصلی یا وابسته. 573-8. چگونگی جمعآوری دادهها 583-9. روشهای آماری 583-10. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 59فصل4 : تجزیه و تحلیل یافته ها4-1. مقدمه. 604-2. توصیف دادهها 614-2-1. وضعیت آزمودنیها بر حسب نوع فروشگاه 614-2-2. وضعیت آزمودنیها بر حسب جنسیت. 624-3. تحلیل دادهها 634-3-1. بررسی نرمال بودن دادهها 644-3-2. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 654-3-3. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنیداری دارد. 674-3-4. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 694-3-5. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 714-3-6. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنیداری دارد. 724-3-7. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 744-3-8. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 764-3-9. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 784-3-10. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 804-3-11. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 814-3-12. شناخت برند بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 834-3-13. شناخت برند بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 854-3-14. کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تاثیر معنیداری دارد. 874-3-15. تداعی برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنیداری دارد. 89فصل5 : نتیجه گیری5-1. مقدمه. 925-2. بحث در یافتهها 935-3. پیشنهادهای تحقیق 975-3-1. پیشنهادهای کاربردی 975-3-2. پیشنهادهای پژوهشی 985-4. محدودیتهای تحقیق 99منابع. 99پیوست. 100 فهرست جداولعنوان صفحهجدول2-1. دیدگاههای مختلف در تعاریف برند. 23جدول4-1. جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب نوع فروشگاه 61جدول4-2. جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب جنسیت. 62جدول4-3. آزمون کلموگرف – اسمیرنوف نرمال بودن داده ها 65جدول4-4. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 66جدول4-5. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی 66جدول4-6. آزمون ضرایب خط رگرسیونی 67جدول4-7. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 67جدول4-8. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی 68جدول4-9. آزمون ضرایب خط رگرسیونی 68جدول4-10. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 69 ادامه مطلب