پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A”
مقایسه تاثیر آزمایشگاه حقیقی و مجازی بر یادگیری علوم تجربی
استاد راهنما :
دکتر زهرا حسینی
بهمن ماه 1393
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
فصل اول
فصل دوم
2-2-2 مواضع نظریه پردازان مختلف در مورد یادگیری 26
2 – 4 طراحی آموزشی یادگیری توانمندیهای پیچیده 29
2-6-2 تاریخچه فعالیت های آزمایشگاهی واقعی 39
2-6-3 محاسن استفاده از آزمایشگاه های واقعی 41
2-6-4 معایب استفاده از آزمایشگاه های واقعی 42
2-7-1 مفهوم آزمایشگاه مجازی 44
2-7-2 تاریخچه آزمایشگاه مجازی 44
2-7-3 محاسن استفاده از آزمایشگاه های مجازی 45
2-8 مواضع نظریه پردازان در مورد انجام آزمایش 46
2-9 رابطه انجام فعالیت های آزمایشگاهی با یادگیری 47
فصل سوم
3-7 روایی و پایایی ابزارهای پژوهش 56
فصل چهارم
4-2-1 یافته های توصیفی پیش آزمون و پس آزمون روش آزمایشگاه مجازی 60
4-2-2 یافته های توصیفی پیش آزمون و پس آزمون روش آزمایشگاه حقیقی 61
4-3 یافته ها در چهارچوب فرضیات و سوال پژوهش 62
4-3-2 بررسی فرضیه های تحقیق 64
4-3-3-1 بررسی اثر روش تدریس بر عملکرد دانش آموزان 68
4-3-3-2 بررسی همگنی واریانسها : 68
4-3-3-3 بررسی همگنی رگرسیون : 69
فصل پنجم
5-4-1 پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش 76
فهرست جداول