دانلود کامل پایان نامه ارشد: بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو ارسال شده در 3 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو دانشگاه آزاد اسلامی پایاننامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش : بازاریابی بین الملل موضوع : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی : 1391-1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده: 1 فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه. 3 1- 1 بیان مسأله: 4 1- 2 اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق: 5 1-3 اهداف تحقیق: 5 1-4 چارچوب نظری: 6 1-5- سؤالات تحقیق: 7 1-6- فرضیههای تحقیق: 8 1-7 روش تحقیق : 8 1-8 قلمرو تحقیق : 9 1-9 محدودیتهای تحقیق : 9 1-10 واژگان کلیدی : 9 فصل دوم:ادبیات تحقیق مقدمه: 12 2-1 تعریف بازاریابی : 12 2-2 ابعاد بازاریابی : 12 2-3 فلسفه های مدیریت بازاریابی: 15 2-3-1 گرایش تولید: 16 2-3-2 گرایش محصول: 16 3-3-3 گرایش فروش: 16 2-3-4 گرایش بازریابی : 16 2-3-5 گرایش بازاریابی اجتماعی 18 2-4 ماهیت و اهمیت ترفیعات و تشویقات. 18 2-5 روش های ترفیع: 18 فهرست مطالب عنوان صفحه 2-6 تعیین ترکیب فعالیت های تشویقی: 19 2-7 عوامل موثر بر ترکیب ترفیع: 19 2-8 اجزای آمیخته ترفیع و تشویق عبارتند از: 20 2-9 انواع بازاریابی 21 2-9-1 بازاریابی خود (شخصی) 21 2-9-2 بازاریابی سازمان. 21 2-9-3 بازاریابی مکان. 22 2-9-4 بازاریابی ایده 22 2-9-5 بازاریابی خدماتی 22 2-10مفهوم تبلیغات. 23 2-11 طبقه بندی تبلیغات: 24 2-12 انواع تبلیغ تجاری 25 2-13عناصر تبلیغ. 27 2-14ویژگی های تبلیغ. 28 2-15 تمهیدات تبلیغ. 28 2-16روش های تبلیغ. 30 2-17زبان تبلیغ. 31 2- 18 تصمیمات عمده در تبلیغ. 32 2-8-1 تعیین هدف: 33 2-8-2 تعیین بودجه تبلیغ. 34 2-8-3 تصمیمات در مورد پیام: 35 2-8-4 تصمیمات در مورد رسانه آگهی: 35 2-8-5 ارزیابی عملیات آگهی: 36 2-19 ده اشتباه رایج در تبلیغات: 36 2-20 اهداف تبلیغات. 40 2-21 اهداف ترغیب مشتریان: 40 فهرست مطالب عنوان صفحه 2-22ویژگی های تبلیغات نوین 40 2-22-1 اشکال تبلیغات نوین 41 2-23 مخاطب از دیدگاه اندیشمندان مکتب انتقادی فرانکفورت. 44 2-23-1 دسته بندی مخاطبان. 45 2-23-1-1 دسته بندی مخاطبان بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی 46 2-23-1-2 دسته بندی بر حسب باورها 46 2-23-1-3 دسته بندی بر اساس نگرش ها 46 2-23-1-4 دسته بندی بر مبنای شیوه زندگی 47 2-23-1-5 دسته بندی بر اساس اصل دسترسی 47 2-23-1-6 دسته بندی بر اساس منابع اقتصادی مخاطبان. 48 2-23-1-7 دسته بندی بر مبنای مراحل فراگرد. 48 2-23-1-8 دسته بندی بر اساس استفاده از رسانه ها 49 2-23-1-9 دسته بندی بر اساس مجرا و پیام. 49 2-23-2 هفت نقش کارگزار تبلیغ در ارتباط با مخاطبان هدف. 49 2-24 رفتار مصرف کننده: 52 2-24-1 مهم بودن مطالعه رفتار مصرف کننده: 52 2-24-2 فرآیندهای مبادله و رفتار مصرف کننده 55 2-24-3عناصر مبادله. 55 2-24-4 شخصیت و رفتار مصرف کننده 58 2-25 تصویر محصول: 58 2-25-1 تصویر محصول و باورهای مصرف کننده: 61 2-26 انواع دیدگاه ها در مورد تصمیم گیری مصرف کنندگان. 62 2-27 الگوی رفتار مصرف کننده 66 2-28 فرآیند تصمیم گیری خریدار. 67 2-29 تفاوت افراد در مورد محصولات جدید (نوآوری) 72 2-30 رفتارهای گوناگون به هنگام تصمیم گیری برای خرید. 73 فهرست مطالب عنوان صفحه 2-31 عوامل مؤثر در تصمیمات خرید مصرف کنندگان. 75 2-32 مصرف در نمایش. 78 2-32- 1 ایجاد رضایت و نارضایتی پس از اکتساب. 80 2-33 رفتار مصرف کنندگان در برابر آگهی های تبلیغاتی: 82 2-34 پیش بینی رفتار خریداران با بهره گرفتن از مدل مازلو. 83 2-35 تاثیر ارتباطات: 86 2-35-1 هرم تأثیرات ارتباطات. 86 2-36 روش داگمار. 88 2-37 تاریخچه تبلیغات بازرگانی در جهان. 90 2-37- 1 تاریخچه تبلیغات بازرگانی در ایران. 93 2-38 پیشینه تحقیق : 97 فصل سوم:روش تحقیق 3-1 مقدمه. 105 3-2 روش تحقیق: 105 3-2-1 قلمرو تحقیق 106 3-3 جامعه آماری: 106 3-4 روش نمونه گیری و تعیین حجم. 107 3-5 ابزار گرد آوری داده های پژوهشی 108 3-5-1 مطالعات کتابخانهای : 108 3-5-2 پرسشنامه : 108 3-6 مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری تحقیق : 109 3-7 روایی ابزار اندازه گیری : 109 3-8 اعتبار پایایی : 110 3-9 روش تجزیه و تحلیل داده ها: 110 ادامه خواندن