FACEBOOK TWITTER PINTEREST پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد دانشگاه آزاد پایاننامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش : بازاریابی بین الملل موضوع : بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی 1391- 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 مقدمه 2 فصل اول:کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 4 1-3- اهمیت وضرورت انجام تحقیق. 6 1-4-هدف پژوهش 6 1-5- سوالات تحقیق. 6 1-6- فرضیه های تحقیق. 7 1-7- قلمرو تحقیق. 7 1-8- روش انجام تحقیق. 7 1-9- تعاریف واژه ها واصطلاحات 7 فصل دوم:مبانی نظری و مدل تحلیلی پژوهش 2-1 بخش اول : مدیریت زنجیره تامین. 11 2-1-1 مقدمه 11 2-1-2 تاریخچه و سیر تحول مدیریت رنجیره تأمین. 11 2-1-3 دلایل و ضرورتهای مدیریت زنجیره تأمین. 12 2-1-4 دلایل اهمیت مدیریت زنجیره تأمین. 12 2-1-5 تعریف مدیریت زنجیره تأمین. 12 2-1-6 عناصر و اجزاء مدیریت زنجیره تأمین. 13 2-1-7 انواع روشهای تأمین در سطح استراتژیک و عملیاتی. 14 2-1-8 تصمیم گیری برای خرید یا تولید 14 2-1-9 روشهای تأمین. 15 2-1-9-1 برون سپاری. 15 2-1-9-2 ردهبندی. 15 2-1-9-3 منبع یابی بینالملل. 16 2-1-9-4 منبع یابی مشارکتی. 16 2-1-9-5 تجارت دوجانبه 16 2-1-9-6 تجارت درون شرکتی. 17 2-1-9-7 پیمانکاری فرعی. 17 2-1-10 مشارکت در زنجیره تأمین. 17 2-1-11 انواع رویکردها در مشارکت میان خریدار- تأمین کننده 18 2-1-12 فواید مشارکت در زنجیره تأمین. 20 2-1-13 زیرمجموعههای اصلی در زنجیره تأمین. 22 2-1-13-1 مشتری و تقاضا در زنجیره تأمین. 22 2-1-13-2 مدیریت ظرفیت و منابع سازمانی. 22 2-1-13-3 تدارکات و الزامات عرضهکنندگان. 22 2-1-13-4 مدیریت موجودی در زنجیره تأمین. 23 فهرست مطالب عنوان صفحه 2-1-13-5 مدیریت عملیات در زنجیره تأمین. 23 2-1-13-6 مدیریت توزیع. 23 2-2 بخش دوم : انبارداری. 24 2-2-1 مقدمه 24 2-2-2 دلایل نگهداری موجودیها و انبار کردن آنها 24 2-2-3 تعریف انبار. 25 2-2-4 تعریف انبارداری. 25 2-2-5 طبقهبندی موجودیهای کالا. 25 2-2-6 اصول و شرایط طبقهبندی موجودیهای کالا. 25 2-2-7 روشهای مختلف طبقه بندی موجودیهای کالا. 26 2-2-8 روشهای شمارهگذاری موجودیها 27 2-2-9 روشهای شمارهگذاری (کد نمودن)کالاها 27 2-3 بخش سوم : کنترل موجودی. 29 2-3-1 مقدمه 29 2-3-2 تاریخچه کنترل موجودی. 30 2-3-3 تعریف موجودی کالا. 31 2-3-4 گروه بندی موجودیها 31 2-3-4-1 مواد اولیه 32 2-3-4-2 قطعات مربوط به تولید (آماده مونتاژ) 32 2-3-4-3 قطعات نیمه تمام در مسیر تولید (قطعات بین کارگاهی) 32 2-3-4-4 محصولات تمام شده (فرآوده نهایی) 32 2-3-4-5 سایر مواد و قطعات (مواد غیرمستقیم) 32 2-3-5 هزینههای موجودیها 32 2-3-5-1 هزینههای تهیه و خرید: 33 2-3-5-2 هزینههای نگهداری موجودی: 33 2-3-5-3 هزینههای تکمیل (برآورد) سفارشهای مشتری. 34 2-3-5-4 هزینههای خالی بودن انبار از دخیره 34 2-3-5-5 هزینههای اجرای سیستم پردازش اطلاعات 35 2-3-6 انواع سیستمهای کنترل موجودی. 35 2-3-6-1 سیستم نقطه سفارش 36 2-3-6-2 سیستم دوره سفارش 36 2-3-7 سادهسازی سیستمهای نقطه سفارش و دوره سفارش 36 2-3-7-1 سیستمهای دوظرفی. 36 2-3-7-2 سیستمهای بازدید عینی. 36 2-3-8 مقدار اقتصادی سفارش ( به عنوان یک روش سنتی ) 37 2-3-8-1 هزینه سفارش 37 2-3-8-2 هزینه نگهداری کالا در انبار. 37 2-3-8-3 هزینه کل سیستم موجودی انبار. 37 2-3-8-5 نقطه شمارش مجدد 38 فهرست مطالب عنوان صفحه 2-3-8-6 زمان انتظار. 38 2-3-8-7 تقاضا در طول زمان انتظار. 39 2-3-8-8 ذخیره ایمنی. 39 2-4 بخش چهارم 39 2-4-1 نرمافزار. 39 2-4-1-1 نرم افزار سیستم عامل. 39 2-4-2 گرایشات شبکه و برقراری ارتباط. 40 2-4-2-1 منظور از شبکههای کامپیوتری چیست 40 2-4-2-2 شبکههای ارتباطی. 40 2-4-4 سخت افزار کامپیوتر. 42 2-4-2 مدیریت موجودی توسط فروشنده 42 2-4-2-1 تاریخچه مدیریت موجودی توسط فروشنده 42 2-4-2-2 مفهوم مدیریت موجودی توسط فروشنده 43 2-4-2-3 مدیریت موجودی در زنجیره تأمین. 43 2-4-2-4 رویکرد مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده 44 2-4-2-5 شکل گیری ساختار فرآیند مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده 45 2-4-2-6 موقعیت موجودی. 45 2-4-2-7 سیستم توزیع. 46 2-4-2-8 سطح دسترسی فروشنده به اطلاعات تقاضای مشتری. 46 2-4-2-9 نقش سیستمهای اطلاعاتی. 47 2-4-2-10 تصمیمات مربوط به جایگزینی. 48 2-4-2-11 مالکیت موجودی. 48 2-4-2-12مزایای سیستم مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده 49 2-4-15- چالشها و محدودیتهای مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده 51 2-4-3 فرهنگ سازمانی. 51 2-4-3-1 فرهنگ حاکم 52 2-4-3-2 تعریف فرهنگ سازمانی. 53 2-4-3-3 جو سازمانی. 53 2-4-3-4 تفاوت فرهنگ و جو سازمانی با بهره گرفتن از مدل شاین. 54 2-4-4 قوانین و مقررات 55 2-5 مدلها و متغیر های پژوهش درقالب یک مدل. 56 2-6 مرور تحقیقات پیشین. 56 2-6-1 پیشینه خارجی تحقیق. 56 2-6-2 پیشینه داخلی تحقیق: 59 فصل سوم:روش انجام تحقیق 3-1 مقدمه 62 3-2 نوع پژوهش 62 3-3 جامعه آماری. 62 فهرست مطالب عنوان صفحه 3-5 اعتبار (روایی) پرسشنامه تحقیق. 63 3-6 پایایی پرسشنامه تحقیق. 6 ادامه خواندن
پایان نامه ارشد: بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد