پایان نامه ارشد رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی: امکانسنجی استقرار سیستم مدیریت اطلاعات در مدارس راهنمایی تهران از دیدگاه مدیران و معلمان ارسال شده در 3 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی عنوان: امکانسنجی استقرار سیستم مدیریت اطلاعات در مدارس راهنمایی تهران از دیدگاه مدیران و معلمان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شودتکه هایی از متن به عنوان نمونه :فهرست مطالب عنوان مطالب شماره صفحهچکیده. .1فصل اول (کلیات طرح تحقیق) .31-1. مقدمه. .42-1. بیان مسئله .63-1. اهمیت و ضرورت پژوهش. .94-1. اهداف پژوهش 115-1. سؤالات پژوهش 116-1. فرضیه پژوهش. 127-1. واژگان و مفاهیم تحقیق 13فصل دوم (مبانی نظری و پیشینه تحقیق). 161-2.مقدمه.171-2. تعریف سیستم. 182-2. انواع سیستم ها. 193-2. سیستم حلقه باز و حلقه بسته 204-2. دیدگاه سیستمی. 225-2. نگرش سیستمی در آموزش. 236-2. روش سیستمی. 247-2. الگوهای سیستم 258-2. چرخه حیات سیستم. 269-2. منحنی عمومی سیستم ها. 2710-2. مفهوم اطلاعات. 2711-2. مفهوم مدیریت 2912-2. مدیریت اطلاعات 3013-2.تعریف سازمان3514-2. نقش فناوری اطلاعات در سازمان 36عنوان مطالب شماره صفحه15-2. سیستم های اطلاعاتی .3616-2. اجزای سیستم اطلاعات سازمانی. 371-16-2. منابع ورودی. 372-16-2. عملیات. 383-16-2. منابع خروجی. 3817-2. نقش سیستم اطلاعات مدیریت در سازمان 3918-2. سیستم اطلاعات و مدیریت اطلاعات. 4119-2. سیستم های اطلاعاتی و رایانه ها 4220-2. نقش افراد در سیستم ها (متخصصان اطلاعات) 441-20-2. تحلیل گر سیستم. 452-20-2. مدیر پایگاه داده. 453-20-2. متخصص شبکه. 474-20-2. برنامه نویس 485-20-2. اپراتور(کاربر). 4821-2. سیستم اطلاعات مدیریت(MIS). 4922-2. ضرورت سیستم اطلاعات مدیریت(MIS). 5023-2. مشخصات و مزایای سیستم اطلاعات مدیریت(MIS) 5124-2. زیر مجموعه های سیستم اطلاعات مدیریت(MIS) 5325-2. عناصر سیستم های اطلاعاتی مدیریت 551-25-2. سیستم پردازش داده ها 552-25-2. سیستم پشتیبانی. 563-25-2. سیستم پشتیبانی تصمیم(DDS) 584-25-2. سیستم اطلاعات مدیریت ارشد 595-25-2. سیستم خبره. 601-5-25-2. مدل سیستم خبره 612-5-25-2. محدودیت سیستم خبره. 6226-2. اداره مجازی 62عنوان مطلب شماره صفحه1-26-2. ملزومات اداره مجازی. 632-26-2. بسته های نرم افزاری. 643-26-2. جزایر اطلاعاتی 644-26-2. پروژه های خاص 6427-2. ملزومات اجرایی سیستم مدیریت اطلاعات 651-27-2. نرم افزار متناسب و کارآمد 652-27-2. حمایت مدیران ارشد 653-27-2. سازماندهی مناسب. 664-27-2. بسته های سخت افزاری و نرم افزاری 665-27-2. ارجاعات سیستم ها به یکدیگر. 666-27-2. موتور پایگاه داده 667-27-2. پرهیز از بلند پروازی 678-27-2. امنیت سیستم. .67-28-2. مطالعه امکانسنجی 6829-2. موارد تبیینی توسط امکانسنجی 7030-2. ساختار امکانسنجی 7131-2. آمادگی برای امکانسنجی 7232-2. تعیین مشکلات امکانسنجی 7333-2. انتخاب گزینه امکانسنجی 7334-2. جمع بندی و گزارش امکانسنجی 7335-2. تکنیک TELOS. 7436-2. ابعاد امکانسنجی پیشنهادی پروژه 771-36-2. امکانسنجی اقتصادی 771-1-36-2. بررسی متغییر اقتصادی در استقرار سیستم 772-1-36-2. تجزیه وتحلیل منفعت. 783-1-36-2. هزینه های مستقیم. 774-1-36-2. انواع منافع سیستم. 79عنوان مطالب شماره صفحه5-1-36-2. هزینه آنالیز و طراحی سیستم. 796-1-36-2. امکانپذیری کاهش هزینه ها 807-1-36-2. صرفه پذیر بودن دستیابی به نرم افزار و سخت افزار 818-1-36-2. هزینه های آموزش. 829-1-36-2. هزینه های نصب. 8210-1-36-2. هزینه های تبدیل و تغییرات. 8211-1-36-2. هزینه های مازاد 8212-1-36-2. هزینه های عملیاتی 8213-1-36-2. مزایای اقتصادی. 8314-1-36-2. مقایسه هزینه ها و منافع 8415-1-36-2. کاهش فساد اداری و مالی 862-36-2. امکانسنجی عملیاتی. 861-2-36-2. ابعاد امکانسنجی عملیاتی 883-36-2. امکانسنجی فنی. 891-3-36-2. ابعاد امکانسنجی فنی 8937-2. گزارش امکانسنجی 901-37-2. گزارش کلی 902-37-2. گزارش تفصیلی 913-37-2. اجزاء گزارش نمونه ای امکانسنجی 9238-2. هدف تجهیز سازمان با سیستم MIS 9339-2. تاریخچه آموزش و پرورش در ایران. 9440-2. سیرتحول آموزش و پرورش در ایران 9541-2. مدارس و مراکز آموزشی در ایران 9642-2. تاریخچه مدارس جدید در ایران. 9643-2. وظایف آموزش و پرورش در ایران 97 ادامه خواندن