گرایش : فلسفه تعلیم و تربیت
فهرست مطالب:
-1 مقدمه2
1-2 بیان مسئله.3
1-3 اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن .5
1-4 هدفهای تحقیق 6
1-5 سوالات تحقیق 6
1-6 تعریف متغیرها و واژه های کلیدی.7
1-6-1 تعاریف نظری.7
1-6-2 تعاریف عملیاتی.9
1-7 نوع و روش تحقیق.10
1-8 قلمرو تحقیق10
1-9 جامعه و حجم نمونه.10
فصل دوم: ادبیات پژوهش
مقدمه12
2-1 بخش اول: مفهوم شناسی.13
2-1-1 مقدمه14
2-1-2 مسئولیت در لغت.15
2-1-3 کییرکگور و مسئولیت.17
2-1-4 بیماری به سوی مرگ.17
2-1-5 ترس و لرز.21
2-1-6 مفهوم دلهره26
2-1-7 هایدگر و مسئولیت.29
2-1-8 مرگ آگاهی30
2-1-9 ترس.31
2-1-10 دلواپسی32
2-1-11 سارتر و مسئولیت.34
2-1-12 دلهره.34
2-1-13 وانهادگی.38
2-1-14 ناامیدی40
2-2 بخش دوم: مبانی انسان شناختی.43 2-2-1 مقدمه44
2-2-2 ضرورت شناخت انسان45
2-2-3 هستی و وجود47
2-2-4 انسان شناسی سنتی.49
2-2-5 تقدم وجود بر ماهیت50
2-2-6 خدای اگزیستانسیال53