پایان نامه روانشناسی گرایش آموزش کودکان استثنایی: اثر بخشی برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد دانش آموزان با اختلال نارساخوانی ارسال شده در 3 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی گرایش آموزش کودکان استثنایی عنوان: اثر بخشی برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد دانش آموزان با اختلال نارساخوانی استاد راهنما: معصومه پور محمدرضای تجریشی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: چکیدهآ فهرست مطالبب فهرست جداولج فهرست نمودارها.ح فصل اول: کلیات پژوهش 1 مقدمه.2 بیان مساله4 اهمیت و ضرورت پژوهش.12 اهداف پژوهش13 هدف کلی13 اهداف اختصاصی.13 اهداف کاربردی13 سوال تحقیق.14 فرضیه های تحقیق.14 تعاریف مفهومی متغیرها14 تعاریف عملیاتی متغیرها.15 فصل دوم: گستره نظری و پیشینه پژوهش.16 مقدمه17 نارساخوانی.17 شیوع نارساخوانی18 ویژگیها19 سیر و پیشآگهی20 علائم بالینی نارساخوانی20 تشخیص افتراقی21 جنسیت و نارساخوانی.22 مشکلات هیجانی- رفتاری کودکان نارساخوان23 دیدگاهها و سببشناسی نارساخوانی.25 طبقه بندی نارساخوانی.31 مفهوم اسناد34 شکل گیری سبک اسناد.34 نظریه های اسناد.36 درماندگی آموخته شده38 تلفیق نظریه های اسناد با درماندگی آموخته شده.39 خوش بینی، نظریه ها، همبسته ها و عوامل سببساز.40 مولفه های خوش بینی از دیدگاه سلیگمن43 بدبینی، نظریهها و عوامل سببساز.47 سبک اسناد و سلامتی51 سبک اسناد در کودکان نارساخوان . 55 روانشناسی مثبتنگر.57 شیوه های تغییر سبک اسناد. و ایمن سازی روانی.58 رویکرد شناختی – رفتاری.60 آموزش ایمنسازی روانی60 پیشینه پژوهش.61 پژوهشهای خارجی61 پژوهشهای داخلی.65 فصل سوم: روششناسی پژوهش.69 مقدمه70 نوع مطالعه70 جامعه آماری، نمونه آماری ، روش نمونهگیری70 معیارهای ورود.71 معیارهای خروج.71 ابزارهای اندازه گیری.72 پرسشنامه سبک اسناد کودکان (CASQ)73 متغیرهای پژوهش.74 روش اجرا75 محتوای برنامه مداخله ایمن سازی روانی.76 روش تجزیه و تحلیل داده ها.80 ملاحظات اخلاقی.80 فصل چهارم: توصیف داده ها و تحلیلهای آماری 82 مقدمه.83 توصیف داده ها.83 شاخص های توصیفی متغیر های پژوهش84 تحلیل داده ها در چهارچوب فرضیه های پژوهش.92 تحلیل داده ها در چهارچوب سوال پژوهش.99 یافته های جانبی99 فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری.103 مقدمه104 بحث و تفسیر یافتهها104 نتیجه گیری.108 محدودیتها.109 پیشنهادها109 منابع فارسی.110 منابع انگلیسی.113 پیوستها120 چکیده انگلیسی.126 فهرست جداول جدول 1-3. ضرایب همبستگی پیرسون برای سنجش پایایی CASQ 91 جدول 2-3. ضرایب آلفای کودرریچاردسون برای محاسبه روایی CASQ92 جدول 1-4 آزمون t مقایسه تفاوت دو گروه از لحاظ متغیر سن103 جدول2-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد خوش بینانه پسران دو گروه آزمایش و کنترل.103 جدول3-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد بدبینانه پسران دو گروه آزمایش وکنترل.104 جدول 4-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد خوش بینانه دختران دو گروه آزمایش و کنترل105 جدول 5-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد بدبینانه دختران دو گروه آزمایش و کنترل106 جدول 6-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد خوش بینانه کل افراد دو گروه آزمایش و کنترل.107 جدول 7-4.میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد بدبینانه کل افراد دو گروه آزمایش و کنترل.108 جدول 8-4. شاخص های توصیفی متغیر سبک های اسنادی خوش بینانه و بدبینانه دو گروه آزمایش109 جدول 9-4. بررسی نرمال بودن توزیع متغیر سبک اسناد با بهره ادامه خواندن