پایان نامه روانشناسی گرایش پیش از دبستان: آیا الگوهای ارتباطی والدین با سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی رابطه دارد ارسال شده در 3 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع گرایش پیش از دبستان عنوان: آیا الگوهای ارتباطی والدین با سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی رابطه دارد برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات پژوهش.1 – مقدمه.2 – بیان مسأله4 – فرضیه های پژوهش8 – اهداف پژوهش.9 – اهمیت و ضرورت پژوهش9 – تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات.11 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش.12 – تعاریف ارتباط13 – هدف اصلی ارتباط.15 – الگوهای ارتباطی زوجین.16 – الگوی ارتباط سازنده متقابل زن و شوهر.16 – الگوی ارتباط اجتناب متقابل زن و شوهر.18 – الگوی ارتباطی توقع / کناره گیری زن و شوهر.22 – تئوری های ارتباط26 – نظریه ارتباطی واتزلاویک26 – نظریه ارتباطی سالیوان29 – نظریه شفلن و بردویستل.30 – نظریه تبادلی برن.32 – نظریه یادگیری اجتماعی بندورا.33 – تعاریف سازگاری اجتماعی34 – عوامل مؤثر بر سازگاری36 – دیدگاه ها درباره سازگاری اجتماعی41 – دیدگاه روان پویشی.41 – دیدگاه یادگیری46 – دیدگاه یادگیری اجتماعی – شناختی.47 – دیدگاه پدیدار شناختی.50 – دیدگاه تحولی53 – خلاصه دیدگاه ها درباره سازگاری اجتماعی55 – مطالعات انجام شده.57 – پژوهش های داخلی58 – پژوهش های خارجی59 فصل سوم: روش پژوهش62 – طرح پژوهش.63 – جامعه آماری63 – روش انتخاب نمونه و گروه نمونه63 – ابزار سنجش64 – پرسشنامه الگوهای ارتباطی.64 – اعتبار و روایی آزمون الگوهای ارتباطی65 – پرسشنامه رفتار سازشی دانش آموزان.65 – اعتبار و روایی آزمون رفتار سازشی دانش آموزان66 – شیوه اجرای پرسشنامه ها.67 – روش تحلیل داده ها67 فصل چهارم: یافته های پژوهش68 – مقدمه69 – توصیف داده ها69 – تحلیل استنباطی فرضیه های تحقیق72 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.82 – محدودیت های پژوهش88 – پیشنهادهای پژوهش88 فهرست منابع89 پیوست 1. پرسشنامه الگوهای ارتباطی.93 پیوست 2. پرسشنامه رفتار سازشی دانش آموزان96 فهرست نمودار و جداول – جدول 1-4 فراوانی و درصد افراد شرکت کننده در نمونه69 – جدول 2-4 مقطع تحصیلی پدران گروه نمونه70 – جدول 3-4 مقطع تحصیلی مادران گروه نمونه70 ادامه خواندن