پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نجفی زهرا در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان (مطالعه موردی: نام های تجاری لوکس در بازار پوشاک کرمان) استاد راهنما: دکتر علی ملاحسینی استاد مشاور: دکتر اسدالله خواهنده کارنما برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول : کلیات تحقیق 1-1مقدمه2 1-2 تشریح و بیان مساله3 1-3 ضرورت انجام تحقیق .4 1-4 هدف اساسی از انجام تحقیق4 1-5 قلمروی تحقیق4 1-6 نتایج مورد استفاده پس از انجام تحقیق5 1-7 استفاده کنندگان از نتایج تحقیق 5 1-8 جنبه جدید بودن و نوآوری .5 1-9 تعریف مفهومی واژه ها تحقیق .5 1-10خلاصه فصل اول .6 فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-1 مقدمه8 2-2کانال های توزیع 9 2-2-1تعریف.9 2-2-2 موسسات وسازمانهای توزیع 11 2-2-2-1خرده فروشی .11 2-2-2- 2 عمده فروش 11 2-2-2-3 دلالها و کارگزاران12 2-2-3 سیستم های بازاریابی توزیع .12 2-2-3-1 سیستم بازاریابی عمودی.12 2-2-3-2 سیستم بازار یابی افقی13 2-2-2-3 سیستم بازاریابی چندگانه 13 2-3کانال های توزیع متنوع13 2-3-1 تاریخچه13 2-3-2تعریف .14 2-4 مدیریت مشتریان چندکاناله (MCM).16 2-5 انواع کانال های توزیع19 2-5-1 فرمت های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی19 2-5-1-1 فروشگاه بزرگ.19 2-5-1-2 فروشگاه های تخصصی 20 2-5-1-3 مراکز خرید 21 2-5-1-4 مغازه های کوچک و مجزا .21 2-5-2 فرمت های خرده فروشی غیر فروشگاهی.22 2-5-2-1 خرده فروشی کاتالوگی .22 2-5-2-2 خرده فروشی اینترنتی 23 2-5-2-3 سیستم های خرید تلویزیونی.24 2-6 مفهوم نام های تجاری لوکس 25 2-7 ارزش برند .27 2-7-1 ارزش فیزیکی28 2-7-2 ارزش اقتصادی .29 2-7-3 ارزش اجتماعی .29 2-7-4 ارزش احساسی30 2-7-5 ارزش خدمات .30 2- 8 وفاداری مشتری31 2-8-1 مفهوم وفاداری 31 2-8-1-1 رویکرد رفتاری 31 2-8-1-2رویکرد نگرشی .32 2-8-2وفاداری مشتری به خرده فروشی34 2-8-3 نقش شکل و ویژگی های خرده فروشی در وفاداری مغازه .35 2-9 رابطه بین ارزش برند و وفادار ی.36 2-10 بازار پوشاک ایران37 2-10-1تاریخچه بازار پوشاک .37 2-10-2حضور نام های تجاری لوکس مد خارجی پوشاک در ایران و کرمان.38 2-11 بازار خاکستری در ایران .40 2-12پیشینه تحقیق42 2-13 خلاصه فصل دوم .44 فصل سوم:روش تحقیق 3- 1 مقدمه .46 3-2 مدل مفهومی .46 3-3 فرضیات تحقیق .47 3-4 روش تحقیق .48 3-5 متغیرهای تحقیق48 3-6جامعه و نمونه آماری .48 3-7 روش نمونه گیری 49 3-8 حجم نمونه 49 3-9 ابزار جمع آوری داده ها.49 4-10 پرسشنامه .50 3-11 تعیین روایی (اعتبار) پرسشنامه .51 3-12 تعیین پایایی (قابلیت اعتمادپرسشنامه)51 3-12-1 محاسبه آلفای کرونباخ.52 3-13 روش های تجزیه و تحلیل داده ها.52 3-13-1 تحلیل توصیفی 52 3-13-2تحلیل استنباطی 53 3-13-3 تشریح روش های تحلیلی استفاده شده.53 3-13-3-1 آزمون کولموگروف – اسمیرنوف.53 3-13-3-2 آزمون لون.53 3-13-3-3 تحلیل واریانس54 3-13-3-3-1تحلیل واریانس یک راهه .55 3-13-3-4 رگرسیون چندمتغیره.55 3-14 خلاصه فصل سوم 56 فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها 4-1 مقدمه .58 4-2آمار توصیفی58 4-2-1جنسیت 59 4-2-2 سن59 4-2-3 تحصیلات.60 4-3 بررسی وضعیت ارزش برند در بازار پوشاک کرمان. 61 4-4 بررسی وضعیت وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در بازار پوشاک کرمان.64 4-5آمار استنباطی67 4-5-1 تحلیل واریانس یک طرفه .67 4-5-1-1 فرضیه 1:ارزش برند مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است 72 4-5-1-2 فرضیه 2:وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است77 4-5-1-3 فرضیه 3 .تاثیر ارزش برند روی وفاداری مصرف کنندگان تحت تاثیر کانال های متنوع نیست.77 4-6 سایر یافته ها 84 4-7 خلاصه فصل چهارم 85 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 5-1 مقدمه .87 5-2 بحث و نتیجه گیری87 ادامه مطلب