دانشگاه آزاد اسلامی
واحد علوم و تحقیقات
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی امور فرهنگی(M.A)
موضوع :
تأثیر برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی از تو می پرسند بر رفتار فرهنگی موردکاوی مردم شهر تهران،مناطق1،3،4،5،10،15
استاد راهنما :
دکتر شهناز هاشمی
استاد مشاور:
دکتر فاطمه برات لو
سال تحصیلی 93–1392
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب:
فصل اول
عنوان———— صفحه
1-1مقدمه–22
1-2بیان مسئله-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————23
1-3ضرورت و اهمیت تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–24
1-4 اهداف تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-25
1-4-1 هدف کلی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-25
2-4-1 هدف کاربردی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-25
1-4-3 هدف ویژه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-25
1-5 سوالات تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–25
1-5-1 سوال اصلی -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–26
2-5-1 سوالات فرعی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-26
1-6 فرضیه های تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–26
1-6-1 فرضیه اصلی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———26
2-6-1 فرضیه فرعی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———26
1-7 روش تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–27
1-8 روش جمع آوری اطلاعات-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد27
1-9 جامعه آماری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 27
1-10 واحد آماری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-28
1-11 محدودیت های تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-28
1-12 تعریف مفاهیم تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–28
12-1 برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-29
1-12-1-1 تعریف برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد29
1-12-2 فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–29
1-12-2-1 تعریف فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—29
1-12-3 برنامه ریزی فرهنگی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-30
1-12-3-1 تعریف برنامه ریزی فرهنگی———-30
1-12-4 رفتار فرهنگی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——31
1-12-4-1 تعریف رفتار فرهنگی ————-31
1-12-5 رسانه -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————31
1-12-5-1 تعریف رسانه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–31
1-13 چهارچوب نظری تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد32
1-14 مدل تحلیلی تحقیق- -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–32
فصل دوم
عنوان— صفحه
2-1 برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–34
2-1-1 مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————-34
2-1-2 تعریف کاربردی برنامه ریزی————-34
2-1-3 انواع برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–35
2-1-3-1 برنامه ریزی تخصصی—————-35
2-1-3-2 برنامه ریزی جامع(استراتژیک)———26
2-1-3-3 برنامه ریزی عملیاتی(اجرایی)———-37
2-1-4 مراحل برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—38
2-1-4-1شناسایی مقتضیات موجود(فرصت ها و محدودیت ها)بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— ———-38
2-1-4-2 تعیین اهداف کوتاه مدت————–38
2-1-4-3 کسب اطلاعات کامل درباره فعالیت های ضروری———–39
2-1-4-4 طبقه بندی و تحلیل اطلاعات———-39
2-1-4-5 ارائه فرضیه هایی بر مبنای پیش بینی وضعیت آینده——–40
2-1-4-6 جستجوی بدیل ها و برنامه های جایگزین—————-40
2-1-4-7 ارزیابی بدیل های گوناگون————40
2-1-4-8 انتخاب بدیل مناسب-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد41
2 -1-4-9 تدوین برنامه های فرعی و پشتیبانی—-41
2-1-4-10 تنظیم توالی فعالیت ها و جداول زمانی-41
2-1-4-11 بیان برنامه ها در قالب ارقام بودجه و برنامه تخصیص منابع مالیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————42
2-1-4-12 ارزیابی میزان پیشرفت کار———–42
2-1-5 مزیت های برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد44
2-1-6 محدودیت های برنامه ریزی————–44
2-2 فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————45
2-2-1 اهمیت فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-47
2-2-1 ضرورت فرهنگ در جامعه ایران———-48
2-3 برنامه ریزی فرهنگی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-50
2-3-1 تعریف برنامه ریزی فرهنگی————–52
2-3-2 اهداف برنامه ریزی فرهنگی————–52
2-3-3 ویژگی های عمده ی برنامه ریزی فرهنگی–54
2-3-4 مراحل برنامه ریزی فرهنگی————-55
2-4 رسانه–58
2-4-1 انواع رسانه از نظر مفهوم—————-58
2-4-2 اثرات رسانه ای بر رفتار-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد60
2-4-2-1 اثرات رسانه ای از نظر زمانی———–60
2-4-2-2 اثرات رسانه ای از منظرواکنش رفتاری—62
2-5 رابطه رسانه و آموزش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-66