برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
چکیده 1
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1. مقدمه- 3
1-2 . بیان مساله : 4
1-3. اهمیت و ضرورت پژوهش : 10
1-4. اهداف پژوهش : 11
1-4- 1 . هدف کلی : 11
1-4-2. اهداف فرعی- 12
1-5. فرضیههای تحقیق : 12
1-6. تعاریف عملیاتی و نظری متغیرها: 12
1-6-1. تعاریف نظری متغیرها 12
1-6-1-1. مدیریت زمان : 12
1-6-1-2.تنظیم هیجان در طی امتحان : 12
1-6-1-3. سازگاری تحصیلی ( آموزشی ) : 13
1-6-2 . تعاریف عملیاتی متغیرها: 14
1-6-2-1. مدیریت زمان- 14
1-6-2-2. سازگاری تحصیلی- 14
1-6-2-3.تنظیم هیجان در طی امتحان- 14
فصل دوم: بررسی منابع
2-1. مقدمه- 17
2-2 . مدیریت زمان- 17
2-2- 1. مفهوم زمان- 17
2-2-2.تاریخچه مختصر از زمان: 20
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
2-2-3. علل اتلاف زمان: 23
2- 2- 4. رویکردهای موجود در مورد زمان- 25
2-2-5. مدیریت زمان- 26
2-2-6. اصول مدیریت زمان- 28
2-2-7. دیدگاه های مدیریت زمان- 29
2-2-8. نظریه های مدیریت– 31
2-2-9. ارزیابی مدیریت زمان در دانش آموزان دبیرستانی- 34
2-2-10.روابط مدیریت زمان با پیشرفت تحصیلی- 34
2-2-11. مدیریت زمان و مهارتهای تحصیلی- 35
2-2-12. مروری برپیشینه تحقیقات انجام شده درحوزه مدیریت زمان ومهارتهای تحصیلی- 37
2-2-12-1.تحقیقات انجام شده در خارج از کشور- 37
2-2-12-2. تحقیقات انجام شده در داخل کشور- 40
2 – 3. سازگاری- 42
2-3-1.تعریف سازگاری- 42
2-3-2. ملاکهای سازگاری مطلوب– 45
2-3-3.ویژگیهای افراد سازگار- 47
2-3-4. دیدگاهها در مورد سازگاری- 48
2-3-4-1.دیدگاه زیستی- روانی- اجتماعی- 48
2-3-4-2دیدگاه تحلیل روانی- 49
2-3-4-3.دیدگاه یادگیری اجتماعی- 50
2-3-4-4دیدگاه علوم رفتاری- 50
2-3-4-5 . دیدگاه مراجعمحوری- 51
2-3-4-6.دیدگاه انسانگرایی- 51
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
2-3-4-7دیدگاه روانشناسی شناختی- 52
2-3-5 .انواع سازگاری- 53
2-3-5-1.مفهوم سازگاری تحصیلی- 53
2-3-5-2مولفههای سازگاری تحصیلی- 54
2-3-5-3.عوامل موثر بر سازگاری تحصیلی- 56
2-3-6. مروری بر پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی- 57
2-3-6-1. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور- 57
2-3-6-2.تحقیقات انجامشده در داخل کشور- 59
2-4.هیجان- 61
2-4-1.تعریف هیجان- 61
2-4-2.مولفه های هیجان- 62
2-4-3.عناصر و ابعاد هیجان- 63
2-4-4.ماهیت هیجان- 64
2-4-5. دیدگاه های مربوط به هیجان- 64
2-4-5-1.دیدگاه زیستی- 65
2-4-5-2.دیدگاه شناختی- 65
2-4-6.کارکرد هیجانها 66
2-4-7.هیجانات و ارزیابی شناختی- 66
2-4-8.هیجانات مستقل از شناخت– 67
2-4-9.تعریف تنظیم هیجانی- 68
2-4-10.مولفه های تنظیم هیجانی- 70
2-4-11.سطوح تنظیم هیجان- 70
2-4-12. آثار تنظیم هیجان- 71
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
2-4-13.تنظیم هیجان و راهبردهای مقابله با هیجانات– 73
2-4-14. تنظیم هیجان در طول امتحانات– 74
2-4-15. تنظیم هیجان در امتحان و فرایند مقابله- 78
2-4-16. تحقیقات انجام شده در حوزه تنظیم هیجان- 83
2-4-16-1. تحقیقات خارج از کشور- 83
2-4-16-2. تحقیقات داخل کشور- 85
فصل سوم: روش تحقیق
3-1. مقدمه- 89
3-2.طرح پژوهش (روش تحقیق) 89
3-3. جامعۀ آماری- 90
3- 4 . نمونه و روش نمونه گیری- 90
3-5.روش تجزیه و تحلیل دادهها 91
3-6. ابزار جمع آوری اطلاعات– 91
3-6-1.مدیریت زمان : 91
3-6-2. سازگاری تحصیلی (دانشآموزان دبیرستانی سینگ و سینها ( AISS ): 92
3-6-3 .تنظیم هیجان در طی امتحان: 93
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1.مقدمه- 96
4-2. یافته های مربوط به گزینش آزمودنی ها 96
4-4. توصیف متغیرهای پژوهش– 97
4-4-1. تنظیم هیجان- 98
4-4-2.سازگاری آموزشی- 99
4-5. تحلیل نتایج- 99
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1. مقدمه- 106
5-2.نتایج حاصل از توصیف دادهها 106